2003/09/11

[személyes] a szülinapi bulim

Azért mindezek ellenére a szülinapi bulim jól sikerült tegnap este...

Munka után hazaértem, és Kedves (pontosabban már ex-Kedves) felszólított, hogy menjek a nappaliba, mindjárt átadja az ajándékomat... Leültem a sötét szobában, majd a hálószoba ajtaja kinyílt, és elõjött Kedves, kezében egy gyertyával, mosolygó arccal, fehér ingben, alatta piros melltartó, piros csipkés tanga, piros combfix, magas sarkú cipõ... Majd mögötte feltûnt, ugyancsak gyertyával a kezében a régi fõiskolai évfolyamtársa, legjobb barátnõje, fehér ingben, fekete melltartóban fekete tangában, fekete combfixben, magas sarkú cipõben... Végül a barátnõ nõvére, az elmaradhatatlan fehér ingben, fehér melltartóban, fehér tangában, fehér combfixben, magas sarkú cipõben... :-) Gyertyák letéve, zene szólt, és a lányok elkezdtek táncolni... Majd idõvel levetették az inget, és egy szál melltartóban és tangában folytatták a táncot... Megkínáltak Bailey's-el, de azt csak róluk nyalhattam le... Elõször a cicik közül, majd a popsiról, végül a pocijukra öntötték az italt, és onnan kellett felnyalnom... És befolyt a bugyiba is, azt meg ugye mégsem hagyhattam... Érdekes a Bailey's íze, finom nõi testen párologtatva, csipkés tangán keresztül szûrve... :-) Aztán én feküdtem le a földre, és õk öntötték rám... Játszottunk még olyat is, hogy bekötötték a szemem, és a nyelvemmel kellett kitalálnom, hogy éppen melyik lány testrésze van az arcom elõtt... Ennél több azért nem volt, de meglepetés bulinak egyáltalán nem volt rossz! :-)))