2008/04/08

már nem annyira bfs

Az a helyzet, hogy... Az utóbbi időben már nem is vagyok annyira bona fide supraman. Más nicken mozogtam a cybertérben, másfajta naplót írtam, más nicken fotóztam... Azzal a nickkel is jól azonosultam; sőt, még jobban is. De az nagyon kötődött/kötődik Kis*hoz.

És Kis*al vége, most aztán tényleg véglegesen, már 4 hónapja. Én meg keresem magam.

Hát, ez nem annyira optimista post. Inkább ne írtam volna, mi? :)

ui: Egyébként kicsit sajnálom, hogy ezt a blogot így feladtam, mert most, hogy újra megnézegettem, tetszik, kifejezetten szép, nem?

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Navégre valami... Tessék folytatni, kérem! Kis* miatt részvétem, but always look on the bright side of life!

Hosszú Puska írta...

Mi vaaaan? Nem hiszem el....vagy legalábbis nem akarom elhinni.
Üdv.: Hosszú Puska