2003/12/21

[személyes] randi

Hmmm... Amikor még Exemmel keresgéltünk lányt, volt egy lány, aki írt neki, levelezgettek, és nekem nagyon tetszett. Persze nem lett semmi a dologból, de kb,. egy hónapja megtaláltam a lányt egy másik társkeresőn. Néha levelezgettünk, de a lánynak van barátja, 2 éve, és azóta kiderült, hogy nem érzi jól magát vele. Szerintem piszkosul csinos, nagyon tetszik; már az első róla látott fotókon nagyon teszett. A lány alapvetően most sem pasit keres, hanem inkább lányt, hármasra. Az első meglepetés akkor ért, amikor a lány akart találkozni velem személyesen is. A második akkor, amikor találkoztunk, és ledöbbentem, hogy élőben mennyivel csinosabb, mint fotókon. A harmadik akkor, amikor az első randi után is akart még velem találkozni, pedig ő volt az első olyan lány, akinél nem éreztem az első randin, hogy tetszem neki. A negyedik akkor, amikor mondta, hogy a második randin is jól érezte magát. Az ötödik éppen tegnapelőtt, amikor rengeteget beszélgettünk, és úgy nézett rám a gyönyörű szemeivel, hogy legszívesebben ott helyben felfaltam volna. A hatodik meglepetés akkor ért, amikor ma felhívott, hogy ráér velem találkozni, bármeddig. Ugyanis szakítottak!!! Ma este randi!!!! :-)))