2004/06/13

[foci eb] hol vannak a románok?

Na végre itt az EB!!! Már nagyon vártam, hogy megkezdődjön, és most itt van, hurrá, hurrá! Bár az felettébb elszomorít, hogy sem a románok, sem a törökök nem jutottak be, de ez van, ezt kell szeretni, máskor tessék nem elcseszni a hazai meccseket a dánok és a norvégok ellen, kedves románok, és a lettektől se kapjanak ki a törökök, irgumm-burgumm!

Az első napon meg is volt az általam már várt meglepetés, bár én arra számítottam, hogy az oroszok verik meg a spanyolokat, fene se nézte volna ki a görögökből, hogy győznek a portugálok ellen. Így a céges tippversenyben első napon nulla pontot akkumuláltam... Pedig számíthattam volna a görögök győzelmére - egy zöldfülű technicista tőzsdei elemző is abból indult volna ki, hogy talán 82-ben volt utoljára olyan, hogy a nyitómérkőzésen nyert a címvédő (illetve a hazai) gárda... Jó, ebben nem vagyok biztos, de az utóbbi években azzal indul minden torna, hogy jól kikap a nagy esélyes. De a spanyol győzelemnek örülünk, pláne annak, hogy Valeron (SuperDepor, ugye tudjuk?) rúgta a gólt, annak aztán meg pláne pláne, hogy első (na jó, második) labdaérintéséből.

A mai napon aztán kárpótolva lettem tippügyileg; a Franciaország - Anglia 2-1 csontra bejött! Végig az angoloknak szurkoltam, mert úgy emlékeztem, hogy az ő javukra írtam a 2-1-et, de a mérkőzés vége után ez volt a plusz meglepetés. Nagyon jó kis izgalmas meccs volt, a vége pedig szinte hihetetlen. Faragónak volt valami halványan rosszalló megjegyzése Sven Göran Erikssonra a második francia gól után, de hát szegény ember egyáltalán nem tehet arról, hogy a kilencvenedik perc után Zidane ilyen pompás szabadrugást rúg (bár az angol kapus speciel úgy csinált, mint akinek esze ágában sincs védeni), meg hogy Gerard onnan és úgy adja haza a labdát ahonnan és ahogy megtette. Egy ilyenért Gerardot a megye egyesben is porrá alázták volna a nézők.

Holnap Dánia - Olaszország (tipp: 2-1, csak hogy folytatódjon a meglepetések sora) és Svédország - Bulgária (2-2, bár jobban örülnék, ha a bolgárok 94-es formában játszanának, mint amikor Sztoicskov volt az egyik király, és Hagi a másik... Na jó, nem folytatom, mert megint oda jutok, hogy mennyire hiányoznak Mutu, Chivu, Contra, Ganea és a többiek)...

Nincsenek megjegyzések: