2004/06/07

[személyes] fotók, 0-2, alien

Tegnapelőtt nem, de tegnap este (a focimeccs, meg az Alien után, valamikor éjfél körül) lementünk a játszótérre Cicával fotózni. Cica minden mászókára, hintára felmászott és pajzánkodott, én meg csak fotóztam. Utána elmentünk a budaörsi Auchan parkolójába is, hogy ott is készítsünk pár képet, de zárva volt. :-( Nem tudom, hogy végül milyenek lettek a fotók, mert hajnal egy óra körül, amikor hazaértünk, már nem volt kedvem bekapcsolni a számítógépet, hogy letöltsem a képeket, de remélem, hogy jól sikerültek. :-)

Nnnna, szinte hihetetlen, hogy a magyar válogatott 2-0-ra győzött Kaiserslauternben; így a románok 5-1-es bukaresti győzelme a németek ellen kicsit veszített az értékéből. :-) Nagyon örülök az eredménynek, de az a szomorú, hogy a selejtezőkből való továbbjutáshoz nem egy ilyen bravúrra lenne szükség, hanem három-négyre, minimum...

Alien... Cica azt mondta, hogy nézzük meg, mert ez egy jó sci-fi. Megnéztem, de hogy én több ilyen filmet nem vagyok hajlandó végignézni, az biztos. Tom Cruise Vanília égboltja - meg volt neki valami másik filmje is, amelynek a címe nem jut eszembe - jó filmek voltak, és nekem sci-fiből ennyi éppen elég. Legyen benne annyi tudományos-fantasztikus, annyi plusz tudás, ami érdekesebbé teszi a jelenbeli eseményeket, azok értelmezésének új dimenziókat ad; de ilyen "szörnyek-veszélyeztetik-a-földet-mi-meg-majd-jól-megmentjük" filmek nevetségesek és haláli unalmasak.

Nincsenek megjegyzések: