2007/01/23

[shopping] in parndorf

Na jó, ha nektek ez kell... :)

Igazából úgy mentem/mentünk, hogy nincs semmi olyan, amire azonnal szükségem lenne, csak a shoppingolás öröméért mentünk. Meg ha van valami, ami nagyon tetszik, vegyük meg. Előzetesen elterveztem, hogy max. 100.000 Ft-ot fogok költeni.

Kezdtük azzal, hogy megnéztük a Calvin Klein boltot. Igaz ugyan, hogy nem hordok alsóneműt, de ha esetleg egyszer mégis kéne, legyen egy CK. Érted... :) Igazán jó nem volt. Ahhh, jut eszembe, a Slogginak volt régebben egy isteni alsónacija, amelyen az a bizonyos vágás ott elől nem függőlegesen, hanem vízszintesen van, a fütyköst meg szinte belerakod egy zsebbe, ami nagyon jól tartja. És ha feláll, legfeljebb kikandikál, "kinő" a zsebből. De olyat már nem gyártanak, pedig... mindig nagy sikerem volt vele a csajoknál. :)

Na de aztán lassan beindult a gépezet... Decemberben a Hooper's Londonban vettem egy kurva jó fekete farmert, benne vékony kis barna csíkokkal, meg aranybarna varrással, ami nagyon kényelmes, meg - több, egymástól független forrás szerint - jól áll a seggemen, és ugyanolyat akartam venni más színben. Nos, egészen jó kék színben is találtam, és méretben is tökéletes. Hurrá. Ugyanitt vettem egy sötétbarna bársonynadrágot is, meg egy fekete kardigánt. Összesen 150 euró. Fizetés után vettük észre, hogy az egyik próbababán egy nagyon jó barna zakó van. Ahhh, kann ich es probieren? Natürlich, mondta az eladó hölgy, és olyan jól állt, hogy... 100 euró.

Aztán a Toni Gardban végre le volt értékelve az a lila ing, amit már kétszer megcsodáltam, de 60 eurót nem akartam adni érte. Bingo, le volt értékelve 30-ra! Probléma ellenben, hogy nem a méretemben (40-es), hanem eggyel nagyobb méretben volt. Felpróbáltam, és megállapítottam, hogy nem gáz, csak az ujja hosszú egy picit. De ha zakó van rajtam, ez nem látszik; no meg nyáron felhajtom szépen-lazán-olaszosan a könyék aljáig, és úgy állat. Az eladó néni is megállapította, hogy így felhajtva jó, és az én bőrömhöz, hajamhoz jól megy a lila szín. Megvettem. 30 euró.

Visszamentem gyorsan az Olimp-ba, hogy nézzek valami jó Maybach nyakkendőt, de nem volt olyan, amilyet igazán szerettem volna... :(

Bementem a Burlingtonba is, pulcsit akartam venni - azt a rombuszmintásat - meg zoknikat, mert a múltkor ott vásárolt zoknikkal nagyon elégedett voltam. Nos, olyan pulcsit végül nem vettem, hanem egy egyszínű lilát. :) Meg olyan zoknit sem, csak hasonlót - fekete zokni kis diszkrét lila Burlington logoval, ami nagyon jól megy majd a fekete öltönyömmel, valamelyik lila inggel, meg a fekete, aranybetétes cipőmmel. :) 71 euró.

Na és a vépgén bementünk a legújabb parndorfi kedvencembe... a Digelbe, ahol múltkor azt a nagy bevásárlást megejtettem. És kijöttem egy nagyon jó inggel; a múltkor vettem egy lilát, véköny sötétlila csíkokkal, most meg egy ugyanolyat szürkében, vékony fekete csíkokkal. Meg vagy 5 pár zoknit, különböző barna árnyalatokban. 48 euró.

Költöttem 399 eurót. Király. :)

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

Köszi :) Jól esett a reggeli kávé mellé! 1ébként onnan tudom, h láttalak benneteket. Ezek szerint tényleg ti voltatok azok a CK-ban (a pasim szólt, h itt volt xy volt csaja az új pasijával). Majd a szemközti oldalon szembejöttetek csak úgy simán, a Hilfiger környékén. Örömmel olvastam, hogy itthon is vannak Burlington zokni-rajongók :)

bonafidesupraman írta...

Nem adod meg az e-mail címed? :) Kérdeznék tőled valamit... Az enyémet láthatod, ha rákattintasz a Kapcsolat menüpont alatt az e-mail linkre, vagy a hozzászólásban a nevemre. :)

bonafidesupraman írta...

Ja, nem; a bejegyzés végén levő névre kell kattintani. :)

Névtelen írta...

Hát, drága bfs, ez a vásárlás-dolog már kicsit beteges...
Én kicsit szakadtabban, meg kicsit kevésbé hiúan (van ilyen szó??) is szerettelek :-))
No de hol van az már!

bonafidesupraman írta...

Hát igen... hol van az már, hogy szerettél... :PPP

Névtelen írta...

áááá, tele lett a blogod idétlen karakterekkel nálam, miért???? Brühühühüüü, segíljél!