2007/02/21

xvi. lajos ma azt írta volna, hogy:

Rien.

8 megjegyzés:

Névtelen írta...

De tizenötödik i lajos ismerte Edit Piaffot és ezért azt írta, hogy :Non, Je Ne Regrette Rien?

bonafidesupraman írta...

Én ellenben sokmindent regrettálok...

thomas írta...

ismertem egy krupijét, azmeg aszonta mindíg, hogy rien ne va plus

bonafidesupraman írta...

Egy ilyet én is ismertem... lehet, hogy ugyanaz?? vazze, kicsi a világ... :)))

thomas írta...

te melyik casinóba jártál? :D

bonafidesupraman írta...

Én csak Monte Carloba, tudod... Kikötöm a jachtomat a La Condamine-i kikötőben, és felgyalogolok az Ostende Avenue-n. :)

Névtelen írta...

Legnagyobb összeg? Nálam 317 ezer volt, minuszba sajna.... :(

bonafidesupraman írta...

Nálam ruletten 55 lej, de pluszban. Akkoriban az... sok pénz volt, na; főleg úgy hogy 1 lej 25 banival kezdtem. :)))