2004/01/18

[személyes] ha nem az lennék, aki vagyok...

A napokban elgondolkodtam, hogy mi szeretnék, vagy szerettem volna lenni, ha nem az lennék, aki vagyok.

1. Lennék futballista. Gyermekkoromban imádtam játszani ezt a játékot; mostanában már csak nézem. Tizenéves korom elején rendszeresen jártam edzésre a kedvenc klubom, a FCM Braşov (azaz a Steagu') korosztályos csapatába. Nem csináltam sokáig, csak kb. fél évig, mert nem foglalkoztak velünk igazán komolyan, csak bedobták a labdát közénk, két csapatra szakadtunk, és játszottunk, pedig én igényeltem volna technikai-taktikai jellegű felkészítést is. Amikor abbahagytam, az edzőm, Ştefan Hîrlab azt mondta, hogy kár, hogy így döntöttem, mert tehetséges vagyok, van hozzá érzékem. Pár év múlva eszembe jutott ez a párbeszéd, amikor Hîrlab vezetésével a Brassó az UEFA kupába jutott, és ott az éppen azon a mérkőzésen visszatérő Ronaldo ellen játszott. Ha folytattam volna, talán még játszanék a Brassóban; talán éppen Ronaldo ellen játszhattam volna...

2. Lennék fotós. Imádok fotózni. Annyi szépség vesz körül minket, és szeretném ezt megörökíteni, illetve megtalálni a szépséget a részletekben, mozdulatokban... Természetet fotóznék (hegyeket és tengereket), városokat, és embereket. Bár sokszor fájnak a szép fotók, mert én nem lehettem ott, nem láthattam élőben, mozgás közben a megörökített pillanatokat.

3. Lennék hegymászó. Imádom a hegyeket, és számomra nincs ennél nagyobb, szebb fizikai teljesítmény, mint megmászni a Himaláját, feljutni a Mount Everestre...

4. Lennék zenész. Szeretnék tudni gitározni, énekelni. Hol könnyű dallamokat játszanék, mint a Fade to Black, One szólói, hol húzós riffeket nyomnék, mint amilyeneket mostanában hallgatok a Rammstein Mutter c. lemezén... Néha pedig olyan dalokat énekelnék, mint Marilyn Manson This Is The New Shit-je; magyarul, angolul, románul, németül, olaszul, portugálul... :-) Ja, és megcsinálnám MC Hammer U Can't Touch This brutális változatát. :-)))