2004/10/18

[személyes] leszokás

Még korábban eldöntöttem, hogy a szeptember elején Brassóban bespájzolt cigi elfogyasztását követően abbahagyom a dohányzást; ez az időpont pénteken este következett be. A hétvégém így azzal telt, hogy megpróbáltam túlélni ezt a "partravetett hal" állapotot. Igazából csaltam egy picit, mert szombaton dél körül eszembe jutott, hogy a hűtőben van még egy hatalmas kubai szivarom, és hát, hát... nem hagyhatom ott, mert a végén még valamikor eszembe jut elszívni, akkor inkább most kéne meggyújtani. Kurva erős, egy-két centi után már abba is hagytam, de nem dobtam ki, vasárnap is szívtam belőle egy keveset. De ezt leszámítva tényleg nem cigiztem péntek este óta.

Szar érzés, egész nap harcolok ellene, nem szólok senkihez, próbálok találni valamit, ami leköt annyira, hogy még egy kis ideig kibírjam anélkül, hogy kimenjek a konyhába és az első kezem ügyébe eső cigisdobozba benyúljak, elővegyek egy szálat, és bűnösen-boldogan rágyújtsak...

Nincsenek megjegyzések: