2004/11/10

[személyes] bukta van, babám!

Hát, ez van. Bukta. Nem sikerült az államvizsgám. Nem húztam szar tételeket, és ugyan jóval kevesebb időm volt a felkészülésre, mint a többi vizsgázónak, de ha lett volna, akkor sem tudtam volna jobban. A gazdaságtani része (vállalatok tőkeszerkezete, tőkeszerkezet-politikája, Miller-Modigliani I. és II. tétele, a két tétel látszólagos ellentmondásának feloldása ) még ment, a menedzsment tétel már kevésbé. Hogy milyen hatása van a meglepetés-menedzsmentnek a döntéshozásra, mik az előrejelezhetőség gondjai, hogyan készül a szervezet a gyors válaszokra még éppen határeset volt, de az utolsó kérdésre (Miként építhetjük be a változó elvárásokat a döntési folyamatba?) nem tudtam válaszolni.

Szóval elbuktam, és teljesen jogosan, megérdemeltem.

Vigasztaló, bátorító e-maileket a bfs@mailbox.hu címre várom. Köszönöm! :-)

Nincsenek megjegyzések: