2005/04/03

[személyes] egy év, bösz, hármas, rammstein

Ahhh, már megint milyen rég írtam utoljára a blogba...

Cicával már több mint egy éve együtt vagyunk, múlt vasárnap ünnepeltük az egy éves évfordulónkat. Kaptam tőle egy nagyon szép órát ajándékba, amilyet már rég szerettem volna. :-) És szinte hihetetlen, milyen gyorsan eltelt egy év. Pedig néha annyira új az egész, még mindig...

Pénteken este Hajdúböszörményben voltunk, végzős bálon. Nem vagyok egy bálra járó alkat, de hát istenem, ki lehet bírni. Amikor a koleszba értem, a csajok már jó hangulatban voltak, Magyi nagyon aranyos volt, ahogy örült nekem, Zsuzsi meg nagyon simulós, puszilgatós, amit egyáltalán nem bántam. Vele csókolózott valamelyik tavaly nyári képen Cica. :-) A lányok nagyon szerették volna látni Cica vibrijeit, így elvittük őket, a csajok meg egymás kezéből kapkodták ki, mindegyikük meg akarta nézni, fogdosni. :-))) A bál nem volt rossz, Cica táncolgatott, aztán elég hamar leléptünk, mert nem érezte jól magát. Én meg nézegettem a csajokat; láttam azt a lányt, akivel Cica lebeszélte a hármast még tavaly nyáron, de végül nem jött össze (mondjuk én nem tartottam annyira csinosnak, mint amilyenre Cica leírásából számítottam), meg láttam azt a lányt, aki a tavaly őszi beíratkozás után megjegyezte, Cicának, hogy nagyon jóképű vagyok, és most beugrott, hogy ki ő. Na, nekem kifejezetten tetszik a csaj, elég látványos dekoltázsa volt, az arca is vonzó, olyan "érdekes" arc, de Cicának ő nem szimpatikus. Ahhh, nehéz összehozni a hármast, ha csajokban más az ízlésünk. :-)

Tegnap családi nap volt, ma pedig sokat aludtunk, lustálkodtunk, vásároltunk, én még dolgoztam is.

Nem is mondtam, megleptem magam mostanában két Rammstein DVD-vel is, a Live aus Berlin és a Lichtspielhaus is állati...

Nincsenek megjegyzések: