2005/04/14

[személyes] jó napok

Tegnap meg ma kurva jó napom volt...

Tegnap:
1. Beértem a céghez, az asztalomon volt a múlt hét végén összekínlódott egyik pályázatom anyaga, amire a főnöknőm ráírta, hogy "BFS, öröm volt olvasni"; mindezt azután, hogy előtte eléggé letolta az egyik - általam nagyra értékelt - kollégám hasonló anyagát. És ráadásul sosem készítettem útfelújításra pályázatot, pedig bármennyire egyszerűnek tűnik, nem könnyű megindokolni, hogy miért pont a közé a két település közé kell út, és nem máshová.
2. A cég új arculati eleminek kidolgoztatása az én feladatom, és ennek részeként elkészültek az új névjegykártyáink, amelyek osztatlan sikert arattak; tényleg szépek, ráadásul nagyon kreatívak, ilyen névjegykártyát még sohasem láttam (igaz, nem én találtam ki, én csak elfogadtam a grafikus javaslatát). Szépen dolgozik a lány, tessék őt megnézni!
3. Az APEH ügyfélszolgálatán a könyvelő nénimnek megdicsértek engem, hogy roppant ügyes és kreatív ügyfél vagyok. Remélem ezt az APEH adóellenőrzési osztálya nem gondolja majd teljesen másképpen, mert akkor bukok pár százezret - milliót a kreativitásomon. :-)
4. Cica levelezgetett, majd este együtt is MSNeztünk egy nagyon csinos, kedves, szexi lánnyal, akinek mindketten bejövünk, hmmm... Remélem lesz belőle valami! :-)
5. Vásároltam egy szép narancssárga Puma cipőt (csak attól a Ferrari emblémától kicsit köcsögöknek való viseletnek tűnik), egy új nadrágot a Springfieldben, meg egy nagyon jó fehér leninget a Mexxben.

Ma:
1. Az összes nőnemű kolléganőm megdicsérte az új nadrágomat, meg az új Griff ingemet. (Köcsög márkasznob vagyok, lássuk be!)
2. Levágattam a hajamat (Zsidró szalonban, of course), a kedvenc fodrászomnál (helyes csaj). Az összes kolléganőmnek tetszett az új frizurám, merthogy 10 évet fiatalít rajtam, mondták. (Hiú is vagyok, bazzeg!)
3. Az a kollégám is megdicsérte a pályázati anyagomat, akiét a főnöknő alaposan megkritizálta, mondván, hogy ugyan "kilóra" kevesebb, de jobban "összeállt".
4. Ma délután megünnepeltük a másik főnöknő szülinapját, meg az én névnapomat. És külön nekem hoztak olyan bort, amit előtte "kipuhatoltak", hogy szeretem-e. Nem is számítottam rá, nagyon megleptek vele.
5. Jót nevettem azon, hogy a "kritizálós" főnöknőm azt álmodta valamelyik éjjel, hogy megnősültem, de nem igazán értette, hogy miért nem Vikicicát (kolléganőmet) vettem feleségül. És nemrég kiderült, hogy már több újonc kolléga hitte azt, hogy mi Vikicicával együtt járunk. Pedig hát nem jártunk, nem járunk, és nem is fogunk járni, de szeretjük egymást.

Holnap:
1. Megyünk hármas topiktalira Tokajba!!! :-)

Nincsenek megjegyzések: