2005/04/12

[személyes] köcsög a világ

Nincs jó hangulatom... Olyan "elegem van már mindenből, és nem hoz lázba semmi" érzés ez. Persze miután hazajöttem, és Vészhelyzet megy a tévében Carter/Alföldi köcsög hangjával (köcsög sorozat, idegesít az állandó üvöltözésük, meg a sok üres póz), meg utána Bayern - Chelsea mérkőzés (köcsögcsapat mindkettő; olyan miért nincs, hogy mindkettő kiesik és nem jut tovább?), még jó, hogy az embernek elmegy a maradék életkedve is. Ma napközben megkaptam a QA véleményét az egyik pályázatom formanyomtatványára (köcsögök, abba bírnak belekötni, hogy nem köcsög Times New Roman betűtípussal írtam), láttam a QC véleményét egy másik projektem pályázatára (köcsögök belekötöttek olyan építészeti kérdésekbe, amelyeket valahogy nem érzem aktuálisnak azok után, hogy egy éve van már arra a köcsög sportcsarnokra jogerős építési engedély, és a QC építésze nyelvészeti véleményt ír nekem, a köcsögje), és szoptam egy másik projektem kapcsán, ahol a megbízók tök rendesek, de iszonyat impotensek, és bizonyos dolgokat ötször kell elmondani nekik, mire megcsinálják, elintézik. Olyan tipikus köcsög köztisztviselő hozzáállásuk van - "ez nem az én asztalom, tessék a kollégámtól megkérdezni"; "nem, nem tudom a számát, tessék a központi számon hívni"; "sajnos nem tudom kapcsolni, nem ismerem a mellékét, de most amúgy sincs bent"; "nem, sajnos nem tudom, hogy hol van, és azt sem, hogy mikor jön vissza"; "most, hogy mondja, idén még valóban nem láttam"; "nem, a főnöke sem látta, azt hiszem nincs is neki".

Most jön az Inter - Milan meccs, de sok örömöm nem lesz benne, köcsög Milan nem fog gólt kapni.

Nincsenek megjegyzések: