2005/05/31

[zene] rammstein, jawohl!

Ahhh, ha visszagondolok a pénteki koncertre...

Kora délután indultunk el, és először bevásároltunk Parndorfban, onnan autóztunk át Bécsújhelyre. Mondjuk nem volt egyszerű feladat megtalálni a fesztivál helyszínét, de ennél is nehezebb volt bejutni. Egyébként nem is értem, miért Aerodrome Festival a rendezvény címe, a Steinbruch Festival találóbb lett volna... A Slipknotról lemaradtunk (bár nem is érdekelt különösebben, mert nem ismerem), de egy kis várakozás után, 11 körül felcsendült a Reise, Reise. Utána jött azonnal a Links 2-3-4, meg a Keine Lust és a Feuer frei!, tehát hamar belecsaptak a leghúzósabb számokba, a közönség pedig már a Links 2-3-4-nél irtózatos ugrálásba, csápolásba, headbangelésbe kezdett. A hangzás sokkal gyengébb volt, mint a Budapest Sportarénában februárban, de a hangulat összehasonlíthatatlanul jobb volt pénteken. Mindenki énekelte a dalokat, a közönség sokkal jobban együtt élt a zenekarral, mint Pesten. És nagyon élveztem, hogy én is legalább annyira ismerem a dalszövegeket, mint a niederösterreichische Durchschnittjugend. :-) Összesen 16 számot játszottak, a fentieken túl volt még: Asche zu Asche (legnagyobb meglepetésemre és örömömre), Du riechst so gut, Rammstein (Cica nagy örömére), Sehnsucht, Du hast, Sonne, Ich will, Mein Teil, Keine Lust, Amerika, Morgenstern, Stein um Stein na és persze a Stripped. A ráadás blokkot a Rammstein-nal indították, és amikor felcsendült a dal eleje, megszólalt mögöttem egy hang: "Jawohl! Jawooooohl!"

Szóval, kurva jó volt... :-) Vettem magamnak egy olyan pántos-nyakbaakasztós Rammstein kulcstartót, ez a legújabb kincsem. És amíg nem lesz újabb Rammstein koncert, addig nézegetem a DVD-ket...

Nincsenek megjegyzések: