2005/09/16

[személyes] már régóta izgatott a kérdés

Egy-két hónappal ezelőtt elgondolkodtam, hogy vajon hogy lehet egy első (és második, meg harmadik) látásra-olvasásra is szimpatikus, értelmesnek tűnő lánynak egy olyan pasija, aki úgy gondolja, hogy neki joga van tojásokkal megdobálni a melegfelvonulás résztvevőit, mert azok "undorító, erkölcstelen magamutogatók", akik "valami olyannal kérkednek, ami a normális emberben hányingert kelt", és különben is, ilyenek "ne vonuljanak az orra elé, és mutogassák magukat, mert őt ez undorítja, visszataszítja, és félti tőle nem létező gyermekeit, meg mások létező gyermekeit". Már nem kell megkérdezni, Athina mesél.

3 megjegyzés:

bonafidesupraman írta...

Na, saját magamat kommentálom... :-)

Meglepett, hogy Athina válaszolt a fel is tett, meg nem is feltett kérdésemre a blogjában. És okos, ügyes választ adott, ilyesmit válaszolnék én is, ha a barátnőm a többség által furának tartott, de általam tolerált tettét, tulajdonságát firtatnák nálam.

Az persze más kérdés, hogy azokat a dolgokat, amelyek nála nem fontosak, én nem tudnám elviselni. A barátnőm tenne ilyet mellettem... addig a pillanatig lenne már csak a barátnőm. Nehezen tolerálom a tolerancia hiányát. :)

Kaptam emilt Athina pasijától is, aki... Na jó, inkább nem kommentálom, semmi újdonság nem volt benne, de éles kontraszt teremtésével még jobban kiemelte Athina válaszának eleganciáját, intelligenciáját.

Névtelen írta...

Kommentálom én is, bár annyira se érdekel, mit gondolsz rólam, mint vakondot az integrálszámítás. Szerintem egy nagyképű pöcsmag vagy, aki lenézi azt, akinek más a világnézete, mint az övé. Nem vagyok megfelelően trendi? Hja, akkor biztos ostoba is vagyok, mint voltál szíves célozgatni rá. Na, be lehet fejezni az arcoskodást.

bonafidesupraman írta...

Hogy a valamikori matektanárom szavaival éljek: quod erat demonstrandum... :-)