2005/10/18

[személyes] fáradt vagyok, haggyámá

A korábban már említett (vagy nem itt említett) kistérségi koncepció, stratégiai és operatív program elkészítésének a hajrájának a hajrájában vagyok éppen. Hajnalban már felébredtem, hogy dolgozzak rajta, délelőtt ültem három órán keresztül egy megbeszélésen, azóta meg ezt szépítgetem, alakítgatom, meg ilyenek, és mostanra már nagyon elfáradtam, és elegem van belőle. Haza akarok menni, aludni akarok. Kit érdekel, hogy jól fogalmazom-e meg a szociális ellátás-fejlesztés intézkedés output-, eredmény- és hatásindikátorait?? Na jó, engem (mondja a bennem lakozó rendes, megbízható munkaerő).

Szóval várok a főnöknőmre, mert nemsokára visszaér, és átnézzük együtt újra az anyagot. 65 oldal, basszus...

Azért van a mai napnak jó híre is! RomaKoma a múlt héten sokkolt minket azzal, hogy megnősül - tette ezt úgy, hogy válaszolt arra a kérdésre, hogy miért nem találkoztunk már vagy két hónapja: "Szervezem az esküvőmet, jövő héten lesz...". Ma pedig csak úgy mellékesen megjegyezte, hogy útban van KisRomaKoma, RomaKománé 4 hónapos terhes. Hát, gratuláljunk nekik! :)

Nincsenek megjegyzések: