2005/12/22

[karácsony] kívánságlista

Összeírtam, hogy miket kérek Karácsonyra (nem fontossági sorrendben). :)

1. U2 Vertigo Tour 2005 DVD (a dupla verzió) - hogy újra átéljük Katowicét, csak éppen a fagyoskodás nélkül
2. The Offspring DVD (videoklipek) - mert egy csomó számát szeretem
3. Rammstein Reise, Reise Tour DVD - hogy újra átéljük a budapesti meg a bécsújhelyi koncertet
4. Egy kurva nagy TV, hogy azon nézzem a Rammstein turné DVD-t
5. 2-3 hetes nyaralás (telelés) Brazíliában
6. Fényképezőgép (még nem döntöttem a Canon EOS 350D és az EOS 20D közül) - hogy lefotózzam Brazíliát
7. Videokamera (de fogalmam sincs melyik) - hogy megörökítsem az embereket körülöttem
8. Egy új Honda Civic (1,8-as motorral, sport vagy executive felszereltséggel, piros színben) - mert jól passzol hozzám, meg a cipőmhöz
9. Gardrób szekrény (Pax az IKEÁból, tükörajtókkal)
10. Jó kis kanapé, amin elférünk mindhárman
11. Mikrohullámú sütő
12. Fritőz, hogy Cica abban csináljon nekem sült krumplit
13. Billentyűzet, egér
14. 19 colos TFT monitor
15. Jó könyvek
16. Farmernaci
17. Pulcsik
18. Bon Jovi - Have A Nice Day CD
19. Egy szép, világos, napsütéses kényelmes lakás, szép nagy fürdőszobával és sarokkáddal, nagy terasszal, zöld környezetben, cicaajtóval a teraszajtón, amelyben mindhárman jól érezzük magunkat... :)

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Épp az új Honda Civic?!
Már hetek óta nézegetem és olvasgatom a tesztjeit...
(Igaz, nem pirosat szeretnék. :-))

Mi az benne, amitől úgy érzed, ez épp neked való autó lenne? És a Fiat Stilo 3 ajtósban, Milano vörösben?

bonafidesupraman írta...

Öööö... mert olyan szép és jó, mint én. És mosolygós. :) Egyszerűen gyönyörű, szerelem első látásra. És benne ülni... Hihetetlen.

A Fiat Stilo valamikor tetszett, most már nem.

Amikor Puntókát vettem, megnéztem egy csomó kisautót, és amikor beleültem, akkor éreztem, hogy igen, ez az. Tetszik. Szép. Kedves. Azt hiszem, hogy soha nem fogok autót az ára, a teljesítménye, a szervízciklusa, a fogyasztása, meg ilyen paraméterek alapján venni - legalábbis saját használatra nem. Beleülök, és ha érzem, hogy igen, ez az, akkor a kérdés eldőlt. :)