2005/12/19

[személyes] egyebek, mostanában...

És akkor folytatom a "Mi történt az elmúlt egy hónapban?" sztorit...

Besurrantak hozzánk tolvajok valamelyik éjszaka, hajnal 2 körül. Méghozzá úgy, hogy én ébren voltam, számítógép és TV egyaránt ment. Annyira halk volt az illető, hogy csak az tűnt fel, hogy beszűrödnek kinti zajok, meg jön a hideg a lábamra. Amikor felálltam a gép elől, hogy bezárjam az ablakot (azt hittem, hogy az maradt nyitva), hirtelen hatalmas dörrenést hallottam a mi bejárati ajtónk (majd a lenti) felől. Olyan hihetetlennek tűnt, hogy valaki bejött volna, hogy miután megállapítottam, hogy autókulcs, pénztárca, mobil, forgalmi mind megvan, nyugodtan mentem aludni. Még reggel is úgy meséltem el Cicának, mint egy hihetetlen álmot, ám amikor ránézett a táskája (hűlt) helyére, már nem voltam annyira biztos a dolgomban. Kiderült, hogy a táska az egyetlen, ami eltűnt. Na de szombat reggelre már megvolt a táska, hétfő reggelre meg Cica tárcájából az összes irat. Megúsztuk 1500 Ft készpénz veszteséggel a dolgot: Cica 15.000 Ft-os táskája, meg az én 30.000 Ft-os karórám (a táskában volt) nem kellett neki. Ja, Cica BKV bérlete sem kellett neki, de biztos olyan már volt neki. :)

Édesanyám élettársa három hete leesett a létráról, eltörött a kulcscsontja, 4-5 bordája, plusz megrepedt a lapockája. Ha legközelebb hazamegyünk (szerencsére nemrég hazaengedték a kórházból), jól elbeszélek a fejével. Nem igaz, hogy valaki ennyire ne tudjon vigyázni saját magára... Az utóbbi időben évente átlagosan kétszer töri el a bordáit. :(

Autós üldözésben is részt vettem nemrég. :) A Camponaban voltunk Cicával, és amikor az összes bolt bezárt, már csak a tesco volt nyitva, ő bement a szupermarketbe, én meg lementem a garázsba, hogy betegyem az autóba a vásárolt cuccokat. Puntóka környékén két nagyon gyanús alakot láttam: még előtte hallottam egy autóriasztót megszólalni, aztán láttam, hogy a mellettem parkoló Suzukit méregetik, aztán odamentek egy Bravához. Megpiszkálták a zárat, aztán mellette állva még cigiztek, amjd hirtelen bepattantak a kocsiba, és elhajtottak. "Húúú, bazmeg, ezek ellopták a kocsit!!!" Azonnal gázt adtam és követtem őket, közben hívtam Cicát, hogy a hangosbemondón mondja be, hogy az autó tulajdonosait kérik azonnal az ügyfélszolgálathoz. Én meg követtem az autót. :) Cica szólt a biztonságiaknak, azok elkezdtek ott tökölni azzal, hogy visszanézik a videofelvételeket. Valahol a 22. kerületben a két srácot várták, úgyhogy elmentem mellettük, majd "elbújtam" Puntóval úgy, hogy azonnal tudjak utánuk menni, ha mennek tovább. Három perc után elindultak, mentem utánuk, de akkor láttam, hogy a várakozó alakok egy másik autóban ülnek, a követett kocsi pedig leparkol egy kis utcában; már csak egy alak maradt benne, aki kiugrott, és futott a másik autóhoz. "Ahhha, ezek észrevették, hogy követtem őket, és inkább lefújják az akciót" - állapítottam meg magamban. Közben a Camponaból a rendőrök elindultak felém, és amikor odaértek, kiderült, hogy az autó valószínűleg mégsem lopott, a tulajdonos bejelentett címe előtt parkol. Kicsit cikinek éreztem, de kedvesek voltak a rendőrök, megköszönték, és kérték, hogy azért részletesen írjam le, miért voltak gyanúsak, mert végül is elképzelhető, hogy tényleg lopni akartak, csak nem ítélték alkalmasnak a körülményeket. Végül is izgalmas kis este volt. :) De tényleg, két kollégámnak is lopták el mostanában az autóját, és tudtam milyen szar érzés az, hogy lemész a parkolóba, és nincs meg az autód... Így amikor azt hittem, hogy lopják az autót, gondolkodás nélkül indultam utánuk.

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nahát! Ekkora szerencsét a táskával meg az iratokkal.
Hogy lett meg minden?

Névtelen írta...

Ez az autós üldözés izgalmas volt. :-)
Legközelebb nehogy valódi legyen! :-)

bonafidesupraman írta...

Semmi különös, a besurranó valahol eldobta az iratokat, egy rendes bácsi megtalálta, leadta az önkormányzatnál, ők meg gyorsan kinyomozták Cicának a telefonszámát. :)