2006/02/25

[személyes] moral disclaimer

Mielőtt arra ragadtatnád magad, hogy véleményt alkoss - akár a kapcsolatomról, akár rólam, gondold végig, hogy ismersz-e engem, ismered-e Cicát, és ismered-e a kapcsolatunkat. Biztos vagyok benne, hogy nem. Nincs egyetlen olyan blogolvasó, aki erre a három kérdésre igennel válaszolna.

Annak idején, amikor még Moncsival jártam, Vikivel nagyon sokat beszélgettem az érzéseimről, a kapcsolatomról Moncsival. Viki mindig nagyon igazat adott nekem, és mindig figyelmeztettem, hogy azért teszi ezt, mert ő csak engem ismer, és ő a kapcsolatunknak csak azt az oldalát ismeri, amit én elmondok neki.

Ha csak a blogomat ismered, akkor engem nem ismersz. Ha személyesen is találkoztunk már párszor, akkor valamennyire ismersz, de távolról sem tudsz mindent rólam, és nem tudod, hogy milyen vagyok egy kapcsolatban. Ha esetleg azok közé tartozol, akikkel kapcsolatom volt, akkor is csak azt tudod, hogy veled milyen voltam.

Ezt gondold végig, mielőtt hozzászólnál, véleményt alkotnál.

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Related to "moral disclaimer" and with reference to "Elvalas" I really don't know you. Even we met several times. I feel sorry about it. (I mean not to know you better)You are surprising me especially with the things written in article "Elvalas". It is for me something extremely controversial with other things you wrote before or after. Even beside this contradiction you are a nice guy.


The Italian friend who went to the capital.
:)

bonafidesupraman írta...

Öööö... meg vagyok fogva, fogalmam sincs, hogy ki vagy. :)

Névtelen írta...

Ööö... Doesn't matter.
You even don't know my IP address. hi-hi-hi
Anyway... I fell you closer after the "elvalas" article.

your italian friend who went to the capital

ps: guess! not so hard! Next time will help you...

bonafidesupraman írta...

I have a friend who works at the 'company' identified by my statcounter, but he is rather a Croat than an Italian friend...

Further help is welcome! :)