2006/03/10

[személyes] tiszta öröm és boldogság

Szerda este alig valamivel több mint fél óra alatt költöttem 50 eFt-ot ruhára (és ezzel valószínűleg egyéni rekordot döntöttem hirtelen felindulásból, folytatólagosan/sorozatban elkövetett vásárlás terén): vettem magamnak két új pulcsit, egy csomó zoknit, egy szép új inget, meg egy szép új nyakkendőt. Egyébként van egy gyönyörű ingem, meg egy gyönyörű nyakkendőm is; lásd a képen. Rajtam persze sokkal jobban áll, mint csak így lefotózva...



Ha van plázacica, akit a vásárlás tesz boldoggá, akkor - a fentiek ismeretében - mi vagyok én? :)

23 megjegyzés:

Névtelen írta...

A cicáról jut eszembe, Pufilány maradt nálad?
Egyébként mikor vesz az ember sok szép új ruhát? :-)
tavasz van...

bonafidesupraman írta...

Végül abban maradtunk, hogy Pufi kisasszony marad Cicánál, mert az nagyobb lakás, gyakrabban van valaki otthon, vannak kis malackák is, és mindenki nagyon szereti Pufit. Ami persze nem csoda! :D

Névtelen írta...

De úgy látom, már nem bánod?
Vagy megbékéltél azzal, hogy ott nincs annyira egyedül napközben sem?

bonafidesupraman írta...

De, bánom... Megéreztem, hogy miért döntenek néha párok amellett, hogy a gyerekek miatt még nem válnak el.

Másrészt meg nem bánom, mert jó érzés, hogy látom, hogy mennyire jól érzi magát ott. Tegnap meglátogattam, és nagyon aranyos volt, ahogy ugra-bugrált abban a nagy lakásban. Elemében volt a kis ribanc. :D

bonafidesupraman írta...

Mellesleg azóta megint költöttem egy csomó pénzt: négy póló, egy kurva jó ing, egy szép (és értékéhez képest nagyon olcsón vásárolt) karóra. Ez most kicsit több volt 50 eFt-nál, de hosszabb idő kellett hozzá, elment vele fél délután. ;)

Névtelen írta...

Mennyi idő kellene, hogy ruhára költs másfélmilliót? :-))))

Névtelen írta...

Nagyon hozzádnőhetett Pufilány, hogy ilyen nehezen tudsz megválni tőle... (gyerek hasonlat)
igazán sajnálom

bonafidesupraman írta...

Hahhh, jó kérdés... :) Egy nap alatt simán menne, azt hiszem. Pláne, ha az órát is öltözködési tárgynak tekintjük. Akkor ennél lényegesen kevesebb idő is elég lenne. :D

De... azért nem vagyok annyira ruhára költős alak. Az elmúlt időszakban keveset költöttem erre.

bonafidesupraman írta...

Persze, hogy hozzámnőtt, de ezzel csak azt akartam mondani, hogy megéreztem, hogy milyen lehet az. Emiatt persze butaság lenne fenntartani egy olyan kapcsolatot, amely nem működik megfelelően.

Névtelen írta...

Ez igaz. Pufilánynak még jó sora lehet így is.
És persze ezek szerint Cicával nemcsak nézeteltérésetek volt, hanem végleges lett a szakítás.

Ja, az óra persze hogy a ruhához tartozik. :-) (Különösen a női, amiből a különböző öltözetekhez érdemes többet is venni. :-))

bonafidesupraman írta...

Nekem is már három órám van, egy szürke, egy piros, meg egy sötétkék számlapos. Kellene még egy zöld, meg egy világoskék számlapos. Esetleg egy narancssárga. :D

És persze a megfelelő színű öltözékhez a megfelelő színű karóra jár. :)

bonafidesupraman írta...

Uhhh, csak nem lány vagy? Azt hittem, hogy pasi. :)

Névtelen írta...

E.T. vagyok, azért váltogatom olyan könnyen a domain-eket, és érdekel a divat is. :-)

bonafidesupraman írta...

De még mindig nem tudom, hogy lány vagy-e vagy pasi. :) Pedig érdekel. :D

Névtelen írta...

Mit befolyásolna?
Ha lány lennék, kedvesebb lennél? Ha pasi vagyok, komolyan vehetnéd a Steaua meccséről a véleményemet?

bonafidesupraman írta...

Nem is írtál véleményt a Steaua meccséről. Tehát lány vagy. :)

Névtelen írta...

Még nem írtam... :-)

bonafidesupraman írta...

Most már úccse hiszem el :)

Névtelen írta...

In mica masura prezenta campionilor de la Sevilla cred ca le-a trezit orgoliul, intrebandu-se:"de ce nu ar fi posibil sa realizam o performanta ca si a lor?".

Cat despre echipa si Petre Marin am avut cu Olaroiu o discutie in avion, imi spunea despre o surpriza si l-am rugat sa mi-o faca cunoscuta doar maine inainte de meci...am banuit ca este Marin;si eu as fi facut acelasi lucru,o decizie corecta.

(Kár, hogy nem tudok túl jól románul...)

bonafidesupraman írta...

Most megleptél... :)

bonafidesupraman írta...

Hevenyészett fordítás:

"A sevillai bajnokok (mármint azok a játékosok, akik Sevillaban elnyerték a BEK-et 1986 május 7-én) jelenléte valamennyire felébresztette a büszkeségüket, azt kérdezgették maguktól, hogy "miért lenne lehetetlen hogy olyan teljesítményt nyújtsunk, mint ők".

Ami a csapatot és Petre Marin-t illeti, volt egy beszégetésem Olăroiuval a repülőn, egy meglepetést említett nekem, és megkértem, hogy árulja el nekem a meccs előtt.. sejtettem, hogy Marin lesz az; én is megtettem volna, egy korrekt döntés"

Szóval... szerintem ez a Sevilla - Steaua 0-3-al végződő mérkőzésre utazó román sportújságíró cikkéből lehet kivágva. :)))

Névtelen írta...

Na jó, nem ugyanazt ameccset néztem, mint te. :-)

bonafidesupraman írta...

Ezt egyébként honnan vágtad ki? És honnan tudsz te románul? :)