2006/03/24

[zene] ezt ma kaptam...

és ez a mai nap száma. :)

Olyan jó hogy mi együtt tudod hogy te és én
együtt vagyunk békében ezen a földtekén
barátkozhatsz más lánnyal engem nem zavar
hiszen bízom benned nincs ami felkavar

de ha megcsalsz
én elvágom a nyakadat
szétkenem az agyadat
nem mész többet haza két lábon
szétrúgom a fejedet
levágom a két kezedet
kihúzom a beledet a kicsi szádon

te édes te drága
a romantika hű szolgája
tudod hogy te vagy nekem az univerzum egyetlen don huanja

és ha az utcán riszálja magát egy csámpás szőke kurva
nem szólok ha a seggét pásztázva tekinteted elbambulna
csak rajta!

ezt jól jegyezd meg mielőtt egy másik segget nézel
kurva szar ha az üresen tátongó szemgödrödön át elvérzel

én elvágom a nyakadat
szétkenem az agyadat
nem mész többet haza két lábon
szétrúgom a fejedet
levágom a két kezedet
kihúzom a beledet a kicsi szádon

te édes

Alvin és a mókusok - Bizalom

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

jujj :)

bonafidesupraman írta...

És ráadásul a zene milyen jó hozzá... Fel fogom tenni a blográdióba :)

Névtelen írta...

csak egy apróság: marhára bántja a szemem az az "el vérzel".

bonafidesupraman írta...

Jó, csak átmásoltam a netről, de nem foglalkoztam a hibák kijavításával... Van ott más is, ami szemet bánthat. :D

Névtelen írta...

nem ide tartozik, de nincs még mai bejegyzésed "[csodatétel]" kategóriában :-)

Épp most tart a részleges napfogyatkozás!
(Már meg is néztem camera obscurával.)