2006/04/26

[személyes] eros olasz zara

Szóval voltunk Ramazzotti koncerten, közepesen jó volt, de mint megállapítottam, a legjobb benne az volt, hogy olaszul énekelt. Az olasz szép nyelv, az olasz jó nyelv, meg kellene tanulni. Már éééévek óta tervezem, hogy elkezdem, de amikor felhívtam - éééévekkel ezelőtt - a Studio Italiat, kiderült, hogy a valamilyen latin nyelvet már beszélőknek (mint amilyen én is vagyok, ugyebár, kétszeresen is) csak az Astoriánál indítanak kurzust, a munkahelyemtől 5 percre levő nyelviskolájukban nem. Így halnak el a jó ötletek - azon túl persze, hogy sosem tudom eldönteni, hogy az olaszt, a spanyolt, vagy a németet kellene rendesen megtanulni, vagy esetleg mindhármat, de akkor meg milyen sorrendben. :)

Jut eszembe, ha valakinek vannak ötletei, tippjei, tapasztalatai, kontaktjai velencei, illetve firenzei szálláshelyre vonatkozóan, ne habozzon ez ügyben zaklatni engem, ASAP.

És a hétvégén újabb rekordot döntöttem az egyszemélyes mennyi-pénzt-költünk-ruhára versenyemben: 92.000 Ft egy óra alatt. A rekord helyszínei az Árkádban levő Zara [1 zakó, 2 nadrág, 4 póló, 1 ing, 77.000 Ft, az élmény megfizethetetlen ;)], illetve ugyanott a Springfield [1 cipő, 15.000 Ft]. Azt hiszem, át is állok a Zarara, a Springfield kezd túl kommersz lenni nekem - excsaj pasija, csaj expasija mind ott öltözködik, na nehogy már én is. Ja, és ha jól tudom, a Zara La Coruna-i cég, szóval hajrá Deportivo! :)))

Nincsenek megjegyzések: