2006/12/11

[blog + személyes] röviden

Tegnap volt az a hétvége, amiről beszéltem, amikor bejelentettem, hogy átalakítom a blogomat. Bár az átalakítás nem látványos, mégis nekem nagy munka volt, mert meg kellett értenem a saját blogom felépítését. Most már mindarról, ami látható, tudom (na jó, nagyrészt tudom), hogy miért úgy néz ki, ahogy. Egyébként múlt héten is csináltam egy verziót, de az nem tetszett annyira; egyetlen dologban mutatott jobban ennél, nevezetesen hogy a blog logójában nem mi csókolóztunk, hanem Kis* popsija volt látható.

És akkor röviden az elmúlt hétről... Dolgoztam. :) Méghozzá az itt felsorolt projektek egyikén.

Voltunk Parndorfban is, de meg sem közelítettem a múltkori csúcsot, megelégedtem egy nadrággal, két inggel, két pólóval, három nyakkendővel és négy pár zoknival. (Valaki szóljon már rám, hogy unja ezeket a felsorolásokat, előre is köszönöm!)

Költözés egyelőre elnapolva, bár én sem értem, mi a fenének fizetem a lakásom bérletét és rezsijét, ha már csak azért járok haza, hogy a vásárlás iránt érdeklődőknek mutassam a lakást.

14 megjegyzés:

Névtelen írta...

én unom a felsorolásaidat(de csak ami a nyakkendőkre vonatkozik),de csak miattad írtam:)
legalább időnként lehetne az előbb említett logo fent,ha már egyszer megemlítetted:))

bonafidesupraman írta...

OK, majd valamelyik este megdizájnolom a Kis*popsit! ;)

thomas írta...

hát tényleg nem illik várakoztatni a nagyérdeműt! :)

bonafidesupraman írta...

Kívánságotok narancs... :)

Névtelen írta...

Úh, most már mindent értek..... :)))) (így jó, maradj így Kis*)

Unknown írta...

kellemes kis popsi:)

bonafidesupraman írta...

Kis* nevében is köszönöm, nekem is nagyon tetszik. ;)

Névtelen írta...

Ja tudod, ha nem tetszene nagy bajban lennél.... :))))

bonafidesupraman írta...

Miért lennék bajban? Ha csak a feneke miatt járnánk együtt, és hirtelen rádöbbennék, hogy nem is tetszik?

Névtelen írta...

Jajjmááár, én arra gondoltam, h mekkora karmikus csapás lehet olyanba szerelmesnek lenni, aki nem is tetszik.... :) de állítólag ez ilyenkor nem zavarja a feleket.

bonafidesupraman írta...

Szerintem olyan nincs is. :)

Névtelen írta...

Na jó bevallom: a férjem nem az esetem, egész megszoktam, de a mai napig gáz van ha olyat látok, hogy húúú meg hááá, mert az a helyzet, h megveszek a hosszú hajú pasikért....

Névtelen írta...

köszi,télleg nagyon jó ez a kép,illetve az alanya:)

bonafidesupraman írta...

Már azt hittem, hogy nem is tetszik... ;)