2006/12/01

[zene] völkerball, végre

Tegnap este végre megvettem a Rammstein Völkerball DVD-t. Persze csak a Special Editiont, mert a Limited nem kapható sehol sem; illetve ahol mégis, ott csak a várakozási listára lehet feliratkozni, és nagyon drága. Egyébként érthetetlen, hogy mondjuk a MOM Hungaroton boltjában miért nem lehet előre megrendelni bizonyos lemezeket.

Meg is néztem a Nimes-i, meg a moszkvai és londoni koncertfelvételeket - a tokiói marad mára. ;) Lehet, hogy nem néztem elég nagy TV-n, meg elég hangosan, de nem jött le az a jó hangulat, ami volt a budapesti, és különösen a bécsújhelyi koncerten. És nem értem az operatőrt (vagy ki az, aki összevágja a végső anyagot?) sem, egy csomó látványos elemről lemarad, túl sokat mutatják a közönséget, és a képek kivágása is hagy némi kívánnivalót maga után. Szerintem feleannyira sem jó, látványos, dinamikus a felvétel, mint lehetne.

De most hallgatom CD-n a koncertet, így egészen jó. Főleg ilyen álmos pénteki délelőttön. :)

Nincsenek megjegyzések: