2004/09/03

[személyes] nekem mindenki Cica??

Sokan kérdezték ezt már tőlem... Nem, nem mindenki Cica. Két barátnőmet cicáztam eddig: Zsófit és Cicát. :-) Mindkettejükkel a neten ismerkedtem meg, mindkettő nickjében benne volt a cica szó. Magától adódott, hogy Zsófit cicázzam. Cicát az elején nagyon nem akartam így szólítani, mert nem akartam, hogy azt higyje, hogy más becézés nem jut eszembe. :-) De őt a barátai, barátnői mind cicázzák, ezért úgy éreztem, hogy inkább az lenne a fura, ha én másképp szólítanám, és kézzel-lábbal tiltakoznék ez ellen. Egyébként meg tényleg olyan cicás... :-)))

Vikicica, a legkedvesebb kolléganőm meg azért cica (kb. egy éve), mert egyszer mentünk ebédelni, elment melletünk egy pár, ahol a pasi a barátnője után szólt, hogy "Cica!". Viki meg azt hitte, hogy én szólítottam annak, hiába mondtam, hogy "dehogy, basszus, miért cicáználak???". Úgyhogy Vikicica maradt. :-) De a félreértések és a cicatúltengés (ugye, ott van még anyukám - kivételesen négylábú - cicája is a fotók között) elkerülése érdekében őt a jövőben nem fogom Vikicicaként említeni többé.

Nincsenek megjegyzések: