2006/08/31

[személyes] azt keresem...

Kis* nagyon rá van indulva Mamzel naplójára, onnan küldte át nekem az alábbi idézetet:

Én azt a férfit keresem, akivel a vacsora közben emelkedett vitát folytatunk irodalomról, zenéről, kultúráról; hozzáértően kortyol a borába; szakértőként sodorja a cigarettáját, aztán amikor felsegíti a kabátomat, akkor negédesen azt súgja a fülembe, hogy "Megbaszlak, ribanc!".

Hmmm... Én azt a nőt keresem, akivel vacsora közben emelkedett vitát folytatunk zenéről, irodalomról, kultúráról; a szájában finoman szétomló ízeket párás szemmel élvezi, majd mosolyogva kortyol bele a borba; és amikor vacsora után beülünk az autóba és gázt adok, megkérdezi ártatlanul: "Leszopjalak útközben, vagy megállunk valahol és elintézel?"

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

bájos mindkét változat...
ha te vagy az első, elvárhatod hogy a nőre illjék a második személyleírás!

Névtelen írta...

Valamikor ugye azt kérdezted, mit keresek én tomkettel, mi tart minket össze. Nos, ebben a bejegyzésedben ott a megfejtés. :)

bonafidesupraman írta...

Athina, én már akkor megértettem, hogy te jól tudod viselni azt, ha a partnered az élet egyéb dolgairól (nagyon) másképp gondolkodik. Azt pedig korábbi bejegyzéseidből is sejtettem, hogy a kapcsolatotokban ez is benne van... :)

bonafidesupraman írta...

Nem tudom, hogy én vagyok-e az első, erre Kis*nak kellene válaszolni... :)

bonafidesupraman írta...

Megkérdeztem Kis*ot, azt mondja, hogy olyan vagyok. :) És ő is olyan. :D