2006/08/21

[személyes] fél év

Tegnap délután olyat éreztem, mint eddig még soha... Egy hatalmas, heves szeretkezés úgy ért véget, hogy hosszú pillanatokig egyszerűen nem tudtam magamról. Teljesen elszálltam, a szédülés határán voltam, és fogalmam sem volt, hogy ki vagyok, hol vagyok. Meg akartam szólalni, de nem tudtam, hogy milyen nyelven kellene. Aztán azon gondolkodtam, hogy hol vagyok, és eltelt egy kis idő, mire beugrott, hogy Budapest. Meg hogy Kis* lakása. Majd a dátum... Először egy 26-os jelent meg, aztán szépen kikerekedett a dátum: 2006... meg ja, augusztus 20...

Kár, hogy a megismerkedésünk fél éves évfordulója alkalmából rendezett hatalmas tűzijátéknak (Kis*-nak aznap az volt már a második, az elsőt az én szédülésemmel párhuzamosan élte át), amit a Hírgyár tetejéről néztünk volna meg, az lett a vége, ami...

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

bitang nagy szex, háborgó tüzijátékkal - ahogy azt legalább a (fél)évfordulókon kell! ;)

bonafidesupraman írta...

Nem tudom, hogy egész évfordulón mi lesz itt... ;)