2006/09/20

[személyes] szülinapi ajándék

El is felejtettem mondani, új telefonom van, szülinapomra kaptam. :) Egy Motorola L7-es. Kis*nak egy Motorola V3-asa van, úgyhogy most olyan trendik vagyunk... Igaz, picit sajnálom a Nokia 6310i-met, jó kis telefon volt, illetve még most is az. És ez még mind semmi, megkaptam még Kis*tól Bulgakov Mester és Margarita c. könyvét, mert neki az a kedvence, és én még nem olvastam, illetve két jegyet október elsejére a Mester és Margarita előadásra a Nemzeti Színházba. Kis* pedig a névnapjára megkapta A 22-es csapdáját, mert ő azt nem olvasta még. :) Anyukámtól pedig kaptam egy gyönyörű Zara inget, rózsaszín-lila csíkos. Most ez a kedvenc ingem. :)

6 megjegyzés:

thomas írta...

szép a mobil, de azon csodálkozom, hogy bulgakov és heller óta senki nem írt semmit. :)

Névtelen írta...

még hogy nem írt?

Lem, Updike, Márai, Márquez, Esterházy, Gibson, ...

thomas írta...

Zoin! Én csak örülök, hogy az ÉN korosztályom kultirodalma még él egy fiatalabb korosztály körében is :)

Névtelen írta...

Mi a te korosztályod?
Szerinted ma pl. Coelho könyvei nem tartoznak a kultirodalomba? Vagy ő sem írt semmit? :)

thomas írta...

Ez egy érdekes beszélgetés lenne, de szerintem feszegeti egy kommentablak kereteit. Gibsont én mindenesetre kivenném a sorból, Lemet és Updike-ot meg átsorolnám az én korosztályomhoz. De számomra az az alapkérdés, hogy a kultból vajon formáz-e az idő valódi irodalmat?

Névtelen írta...

Hát feszegeti. :)
Szerintem fordítva van: nem a kultból lehet idővel valódi irodalom, hanem egy-egy jó könyv is lehet már megjelenéskor kult.