2003/04/27

[személyes] Birmingham

Pár napja nagyon utálom a munkahelyemet. Nemrég felkértek minket, hogy szervezzünk egy kisebb csoportnak egy tanulmányutat Angliába, ahol tudományos parkokat és vállalkozói inkubátorházakat nézhetnek meg. Kitaláltam a helyszínt, hogy hová vigyük őket, kitaláltam, hogy mely parkokat, intézményeket érdemes meglátogatni, kitaláltam, hogy hogyan lépjünk kapcsolatba velük, hogy fogadjanak is minket, majd kapcsolatba is léptem velük. Sajnos utána nekem más feladatokkal kellett foglalkoznom, és át kellett adnom ezt a feladatot az egyik kollégámnak; persze őt küldték ki. Pedig még mondtam is a főnöknőmnek, hogy be is szállnék a költségekbe, csak elmehessek én is, mert nagyon érdekel a téma. Azt a kollégámat, aki most ott van, természetesen nem érdekli a dolog, ez nem az ő szakterülete. Rohadtul utálom most emiatt a cégemet...