2003/04/10

[személyes] És a névnap folytatódik...

A mai nap pozitívuma, hogy nagyon sokan köszöntöttek fel névnapom alkalmából! Volt aki telefonon, volt aki SMS-en. Szóval lássuk csak: Rycca, SarahBond, Zsuni, Vikk, Balu, KisKati, Márti, Anita, Miklós, Kriszta, Móni, Vali, Keki, Tünci, csajom anyukája, no meg a csajom, és az én anyukám, újból.

Volt másvalaki is, aki felköszöntött... Délután 1 óra körül kaptam egy "Boldog névnapot kívánok" SMSt egy ismeretlen telefonszámról. Megköszöntem, jelezve, hogy nem tudom, hogy kitől kaptam, erre jött a válasz, hogy "Barbi voltam". Ahhha, "S.Barbi! Köszi szépen! Puszi! Ez az új mobilod?". "Nem S." Ekkor már biztos voltam benne, hogy arról a Barbiról van szó... "Hanem?" "??" "Volt egyszer egy Barbi, de ő 5 éve nincs már nekem..." "Csak egyszer volt?" "Barbi, Barbi..."

Szóval Barbi... 1992. december 21-én zúgtam bele, 1994. június 11-éig jártunk együtt; akkor hirtelen vége lett, a mai napig nem tudom, hogy miért. 1995 nyarán láttam utoljára, főiskola után nem sokkal férjhez ment ahhoz a sráchoz, akivel a szakításunk után azonnal elkezdett járni, és akivel járt mielőtt összejöttünk volna. Annak idején velem csalta meg őt, és - gondolom én - vele csalt meg engem. 1997 májusában szült egy fiút, majd 2000 nyarán valamikor a második fiút, ha jól tudom. Utoljára 1998 márciusában beszélgettünk, amikor csöppet sem finoman közölte velem, hogy inkább ne hívjam, soha többé... És erre fel megjelenik ő az életemben, 5 év után.