2004/05/26

[személyes] bösz

Itt vagyok Hajdúböszörményben, tegnap este a csajokkal megpizzáztunk, majd elautóztunk Debrecenbe (Beával, Magyival, Zsuzsival); visszaérve Böszörménybe - a csajokat felrázandó - szlalomoztam egyet, amit a helyi rendőrök nem néztek jó szemmel. Négyen cuppantak rám, plusz még a másik kettő, aki a szondát hozta; lehet, hogy a fülig érő vigyorom láttán nem tűnt nekik elég hitelesnek az állításom, hogy nem fogyasztottam alkoholt. Kérdeztem, hogy meddig kell fújni, állítólag amíg fel nem forrósodik. Már legalább egy perce fújtam, mondtam, hogy szerintem ez már jó, de rám szóltak, hogy fújjam még. Eléggé csalódottan vették tudomásul, hogy negatív. :-) Végül kénytelenek voltak elhúzni, enyhe szóbeli feddés után, amihez én elég bűnbánó arcot vágtam.

Utána teljesen illegálisan Cica szobájában aludtam. :-) Most itt ülök a Hajdúböszörményi Pedagógiai Főiskolai Kar géptermében, megyünk Nyíregyházára, de este nyolcra haza kellene érni, mert ma lesz a Porto - Monaco BL-döntő. Szurkolhatok a Portonak, miután ezek a bacalhao-evő "kék sárkányok" kiverték a SuperDepor-t... :-(

Nincsenek megjegyzések: