2004/05/27

[személyes] államvizsga

Eldőlt, októberben államvizsgázom, úgyhogy jövő héttől visza a munkához.

Tegnap a Porto nyerte meg a Bajnokok Ligája döntőjét, sajnos nem tudtuk megnézni, mert Cicával bepótoltuk az összes kimaradt szeretkezést. Isteni volt... Végigdugtuk a lakás összes helyiségét, picit sajnálom, hogy nincs több szoba, így csak a nappali/konyha, a háló és a fürdőszoba által nyújtott lehetőségeket tudtuk kihasználni. :-)

Vettem tegnap egy széket, olyan, hogy félig ül, félig térdel rajta az ember. Az lesz az új, gép előtti székem.

Komoly gondolkodóba estem. Anyukám egyik cicája (Belzebuba) ennivaló, és nagyon szeretnék egy cicát a lakásba. Eszméletlenül élénk, focistavér csörgedezik az ereiben, és gyönyörű. Mindig ilyen cicára vágytam, de nem tudom... Három fő probléma adódik a budai cicává válásában: 1. etetni kell, rendszeresen, és az én életemben semmi rendszeresség nincs; 2. almot kell tisztítani, rendszeresen, vagy legalábbis elég gyakran [bár ha nem etetem... :-)], és én nagyon érzékeny vagyok az ilyen szagokra... 3. a lakástulajdonost talán meg kellene kérdezni erről, és nem tudom, hogy mit szólna hozzá.

Nincsenek megjegyzések: