2004/07/19

[személyes] ezt a levelet még felteszem :-)

Kaptam egy újabb levelet, ennek nagyon örültem, újra abc tisztelt meg a véleményével. Elég hosszú, így kiragadtam a leglényegesebb részeket, elnézést érte; remélem nem károsultak ezáltal a fő gondolatok:

"szerintem te vagy annyira elfoglalt és sokoldalú emberke, hogy az életedre mindent lehessen mondani, csak azt nem, hogy üres..ezer szállal kötődsz a külvilághoz, milliónyi dologgal foglalkozol kvázi nem értettem és most sem értem, hogy minek töltesz ennyi időt a blog írással."

"szerintem ez a blog, és még sok mindenkié, sokkal inkább szól a külvilágnak, semmint magadnak."

"Szerintem a vélemények nem arra jók és nem arra valók, hogy az ember beépítse az önnön magáról alkotott képbe. Az önmagunkról kialakított képnek ugyan mi szüksége van a többi ember véleményére? A vélemények arra jók, hogy elgondolkodjon rajta az ember fia, és vagy belássa annak helytállóságát és aszerint változtasson, vagy foggal-körömmel tagadja azt. Más véleményét a saját szemszögedbe beépíteni nem lehet, mert az MÁS vélemény..még jó, hogy nem csak én vagyok ellentmondásos."

"abban is egyetértek a "fórumnyitó" levél írójával, hogy igényled a külvilág hajbókolását, de csak azért, hogy jól érezd magad. Meggyőződésem, és ezt cáfolhatod ezer szállal, hogy imádod a magamutogatást; imádsz szellemileg brillírozni a blogodon (is); művésze vagy -elismerem- az idegen szavak használatának; büszkén és rátartian fitogtatod tudásodat (persze ez nem baj, mert amit az ember megtanul, arra legyen büszke); és sugallod az "élet császára" feelinget. Ergo csak addig a pontig érdekel - ez nem is jó szó, de nem tudok jobbat - mások véleménye, amíg azok neked tetszőek, és "hájjal kenegetnek". Nem hinném, hogy valaha is olyan vélemények tudnak születni rólad - bárki is mondja azt - , amik valóban arra sarkallnának, hogy igazán elgondolkodj rajtuk."

"Megelégedtem volna azzal is, ha a levelemre a címemre válaszolsz. Imhol egy - számomra - újabb bizonyíték arra, hogy mások véleménye nem magad miatt, hanem a világ miatt fontos. Még akkor is, ha a véleményeket a blogodon kérted, azaz várható volt, hogy a beérkező gondolatokat is itt válaszood majd meg."

".. mindig felteszem magamnak a következő kérdést: boldog ez az ember? (..aki majd biztosan jól megválaszolja nekem, hogy de még mennyire..)"

Nincsenek megjegyzések: