2004/07/14

[személyes] M5 szex

Munkám még mindig rengeteg - bár picivel kevesebb, mint volt eddig. És tudom, hogy az augusztus, meg a szeptember meg az október és november nagyon durva lesz. Sőt, államvizsgáznom is kellene, a munka mellett. Áááá, inkább bele sem gondolok most.

Augusztusban megyünk Cicával nyaralni. Irány Hvar szigete, Vrboska, nudista kemping. :-)

A hétvégén anyukámnál voltunk, szombat este értünk oda, vasárnap pedig Ópusztaszeren voltunk. Nagyon jól éreztük magunkat, és jó, hogy nem voltak vitáink. Igaz, eddig sem voltak nagy problémáink egymással, csak én állandóan dolgoztam, sokszor késő estig, éjszakáig, ő meg egyedül volt otthon, és gyakran türelmetlenek, idegesek, fáradtak voltunk, ebből voltak a zördüléseink. Hétfő este jöttünk vissza, és Kecskemét és Budapest között az autópályán kicsit életveszélyesen vezettem: Cica kikapcsolta a biztonsági övét, kigombolta a nadrágomat és az ölembe hajtotta a fejét. Nem gondoltam volna, hogy autópályán, vezetés közben fel tudok izgulni! Szinte percek alatt felértünk: így gyorsan elrepült az idő - no meg amikor Cica odahajolt, a jobb kezével a jobb lábamra támaszkodott, az pedig ugye a gázpedálon volt. :-)

Most hétvégén pedig jön hozzánk Cica barátnője, aki kifejezetten szereti a hármas felállást. Kíváncsi vagyok rá. :-)

Nincsenek megjegyzések: