2004/07/15

[személyes] ki vagyok, mi vagyok, milyen vagyok én?

Ma kaptam egy érdekes e-mailt egy számomra teljesen ismeretlen személytől:

"Tudod kedves BFS, a legutóbbi M5 sex beirásod után a barátnöm irta, hogy valami furcsát érez veled kapcsolatban. Az idei évben olvassuk a naplódat és most kristályosodott ki bennünk, hogy mi a bajunk: olyan végtelenül üresnek tünsz.

A jó szexuális életeddel takarod az ürességedet. Felteszed a barátnöd bugyi nélküli képét, meg leirod hogy leszopott a kocsiban. Miért kell ezeket a dolgokat kitenni a kirakatba ? Nem vagy autonóm személyiség ? Önmagadban nem állsz meg a lábadon ? Szükséged van a netes közönség vállonveregetésére ? Nem olyan végtelenül elidegenedett, müanyag dolog ez ? Végtelen sok szállal akarsz kapcsolódni a külvilághoz, állandó pozitiv visszaigazolási hiányod van. Felnöttnek lenni valami egész más dolog. Szerintem.

Bocs, hogy leirom ezeket, de aki ilyen szinten levetközik a világ elött, mint te annak talán az ilyen véleményre is szüksége van. Ha nem akkor nyomtasd ki ezt az emilt, gyürd meg, tépd össze és dobd ki a kukába.

Boldog mielöbbi felnött életet kivánok,

xyz"


Elgondolkodtató, nem? Te, aki most olvasod, mit gondolsz erről? Írd meg, ne kímélj, érdekel! :-)

Nincsenek megjegyzések: