2004/12/14

[blog] lopok és tanulok

Ma megnéztem athina blogját, és már megint új dizájnja van. Ez a lány többet váltogatja a blogja megjelenését, mint más lány a frizuráját. De jelzem, jól áll neki. Gyorsan le is loptam tőle egy kis szkriptet, így ahányszor rákattintasz a blogomra, mindig új kép jelenik meg - jó, ez csak kb. 10 kattintásig igaz, de addig sem mindig, mert a világ bizony ilyen random, mint ezen szkript függvénye is...

Sajnos a fotóim ilyenek, amilyenek; eszitek, nem eszitek, mást nem fogtok kapni. Illetve mást igen, de jobbat... hát, nehezen.

Az éjjel rosszat álmodtam. Azt álmodtam, hogy Apámmal találkozom, és szóba kerül a népszavazás, és megszólal Apám, hogy "aki nemmel szavazott, azt a sok mocskos disznót mind le kellene lőni"; én meg halkan, hogy "de Apám, én is nemmel szavaztam!". Megfagyott a levegő egy pillanatra, ám a vége az lett, hogy Apámat meggyőztem, hogy jól gondolkodtam. Felébredve eszembe jutottak újra Apám álombeli szavai, és hirtelen összeszorult a szívem, de hamarosan felderültem, mint az a pasi a Toyota Corolla reklámban: "nyugodj meg, ez csak egy rémálom, hisz' az nem lehet, hogy egy Corolla nem indul el!". Hmmm, ezt hívják transzlogikának? Hát igen, Apám nem mondana ilyet...

Nincsenek megjegyzések: