2004/12/09

[személyes] hárman az ágyban

Ha valaki, aki ezt a blogot olvasta, de még nem tudja, leírom most: régóta szerettük volna Vivivel kipróbálni a hármast. Persze lánnyal. :-)

Nos, ez nemrég megtörtént, egy hétvégén. A lánnyal előtte kb. egy héttel találkoztunk, beszélgettünk, kedves volt és nagyon nyílt. Szexről is olyan nyitottan beszélgettünk (és ami nekem különösen tetszett, nem félt attól, hogy nevén nevezze a dolgokat), hogy az még számomra is szokatlan volt.

Pénteken és szombaton is eljött hozzánk. Pénteken a lányok azzal kezdtek, hogy beültek a kádba együtt fürödni, és hamar elkezdték vizsgálni egymás punciját. Mint valami óvodás kislányok: "hmmm, muti, a tied milyen". :-) Persze alaposan megvizsgálták egymást! A dolog a hálószobában folytatódott, elsősorban a lányok nyalakodtak, én segítettem nekik. :-) Szombaton is lényegében ez volt a forgatókönyv, annyi eltéréssel, hogy én is fürödtem velük, elfértünk a kádban hárman is. Meg fotóztam egy csomót, bár nem sikerültek annyira jól. Igazából nem az érdekelt, hogy hogyan sikerülnek a képek. ;-)

Jó élmény volt... Nem tudom, hogy találkozunk-e még a lánnyal, de izgalmas volt, jó volt, és egyértelműen csak erősítette a kapcsolatunkat, nem volt senkiben sem semmi rossz érzés egy pillanatig sem.

Tervezünk még egy másik hármast, bár az picit más lesz; lehet, hogy nem is lesz igazi hármas, csak egy két-és-feles. :-)

Nincsenek megjegyzések: