2006/07/19

[munka] fuck fuck fuck!

Ma reggel 10 körül felhívtam az egyik ügyfelünket, hogy küldje el nekünk azt az anyagot, amit két napja kellett volna küldenie, hogy elkészíthessem a nekik szóló ajánlatunkat. Azt mondta, hogy mindjárt küldi. Öt perccel ezelőtt már meguntam a várakozást, újra felhívtam, hogy még nem kaptunk semmit. Erre ő jön azzal, hogy eddig nem is tudta volna elküldeni, mert nem volt bent. Ó, hogy baszódj meg, miért nem korábban mondtad? Fél órája otthon kellene lennem, hogy kialudjam magam, te meg itt szórakozol velem...

A másik ilyen a főnöknőm. Tegnap délelőtt kiosztotta rám ezt az ajánlatot, tegnap nem tudtuk megbeszélni, ma sem, de úgy volt, hogy 1-re visszajön, és addigra én elkészülök, aztán 2-kor üzent, hogy fél négy - négy között visszaér. Ahogy én ismerem, tiszta mázli, ha visszaér 5 előtt.

Bassza meg, mindig ez van nyaralás előtt... Két évvel ezelőtt azért indultam 5 órás késéssel, mert a másik főnöknőm cseszte el az időmet.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ne hisztizz! :-))))

bonafidesupraman írta...

De hisztizek, de hisztizek! :)