2006/07/14

[személyes] én egy hisztis pasi vagyok

Igen, persze, tudom, hisztis vagyok, hisztizek.

Ha az hiszti, hogy kurvára zavar, hogy a partnerem tudja, hogy nagyon-nagyon rossz nekem, ha úgy alszunk el, hogy haragszunk egymásra, vagy valamelyikünk lelkében háborog még valami, és ennek ellenére ő nem tesz semmit ennek feloldására és másnap képes ártatlanul megkérdezni, hogy valami baj van-e, holott pontosan tudhatja, hogy van valami, akkor igen, én egy hisztis pasi vagyok.

Ha az hiszti, hogy kurvára zavar, hogy igyekszem mindent megtenni, hogy kettőnk szexuális életében minél nyitottabbak legyünk, hogy igyekszem olyan hangulatot teremteni, amelyben mindketten megnyílhatunk egymás előtt, és minden fantáziánkat elmondhatjuk egymásnak, mert nem viszonyulok negatívan az ő vágyaihoz, nem utasítom el őket, és nem utasítom el őt, hogy éreztetem vele, hogy ő a legszebb és legtökéletesebb nő, akivel valaha is voltam, és hogy mindezek ellenére ő inkább ahhoz járul hozzá, hogy én ne lehessek mindig nyitott vele, azzal, hogy beszólogat a vágyaimra, meg megjegyzi, hogy őt nem csak ez foglalkoztatja, akkor igen, én egy hisztis pasi vagyok.

Ha az hiszti, hogy kurvára zavar, hogy amikor nekem rosszul esik valami, és szóvá teszem, akkor a partnerem nem a kérdéseimre ad választ, hanem vagy elkerüli a válaszadást, vagy beleköt egy lényegtelen részletbe, vagy eltorzítja azt, amit mondtam, és visszatámad, anank ellenére, hogy ilyenkor igyekszem mindig nagyon szabatosan és tárgyilagosan fogalmazni, hogy még véletlenül se mondjak olyanokat, amiktől a helyzet tovább mérgesedne, akkor igen, én egy hisztis pasi vagyok.

Ha az hiszti, hogy kurvára zavar, hogy nem tudom elképzelni, hogy miért csinálja ezeket a partnerem annak ellenére, hogy már többször elmondtam, hogy ezeket ne, soha, semmiképpen se csinálja, mert ezek a dolgok nagyon fájnak, és meg fogják ölni az érzelmeimet, az iránta érzett szerelmemet, akkor igen, én egy hisztis pasi vagyok.

Szóval igen, én egy ilyen hisztis pasi vagyok. És ilyenkor hisztizek párat, aztán utána már nem hisztizek. És ez nem annak a jele, hogy elmúlt a hisztizhetnékem...

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

Édes egyKomám!
Megmondanám én neked a frankót:
Igazad van!

Névtelen írta...

Nagyon ismerős a szitu...:-(
Lehet, hogy óvatosabban kellene adagolnod a vágyaidat!
De tökéletesen igazad van, hajrá, hajrá...
Üdv, Macskák

Névtelen írta...

Nem nevezném hisztinek.
De nem mindenkinek könnyű az őszinteség és a nyitottság. Néha idő kell hozzá.
Nehéz a játszmákon is felülkerekedni és elhagyni őket.
Milyen vágyaidra kapod a beszólásokat? Te biztos, hogy elfogadod az ő vágyait? Vagy csak meghallgatod?

thomas írta...

ezegy egyoldalú hisztispédzs volt, lássuk a másik felet is, ala zoin:) (amúgy örülök, hogy nem én vagyok az egyetlen hisztis pasi a földön:))

Névtelen írta...

Nem, nem vagy hisztis, legalábbis az én pasim hisztis és egyáltalán nem ezeket produkálja..sajnos...ezeket én produkálom...amikor ő hisztizik...

Atropa Belladonna