2006/07/18

[személyes] utazás, szelebriti, el simbatico

Holnapután indulunk Horvátországba, Brodaricaba, ami ott van Primošten és Šibenik között. Ugye nem felejtettük el, Šibenik az a város, amelynek a Fiat szervizét jól ismerjük, bár nem azért, mert hirtelen elkölthetnékem támadt 210.000 Ft-ot.

És csak 5 napra megyünk, hétfőn jövünk vissza, mert ugye augusztusban is megyünk egy hétre Brassóba, szeptemberben két hétre Krétára vagy Korfura, októberben pedig a húgom esküvőjére, Brassóba megint. És voltunk már Olaszországban, szóval nehogy má' csak nyaralásból álljon az élet, ugye.

Tegnap voltam fodrásznál meg kozmetikusnál. Nem vagyok egy szelebriti-szpottingban utazó csávó, de meg kell jegyeznem, hogy Monique Covet meg Illés Béla is oda jár (na jó, őt a cég nem adná meg referenciaként, és a velvet.hu-n sem merték kitenni az arcát...), tegnap meg Fresh Wiki flangált le-fel miközben Kriszta nyírt. Ma pedig én intéztem el Kis*-nak a pedikűröst ott, amikorra ő kérte - nem később, nem korábban, hanem amikor kérte - és odavittem, meg utána hazavittem... Nem én vagyok a főnyeremény?

Aki meg egy nagy arc csoportvezetőt akar látni, az nézze meg El simbático blogját. Ő lesz az első, akit ki fogok tenni az egyébként még nem létező "kedvenc bloggerek" kategóriában. :)

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Fényképet!-Fényképet!-Fényképet!
A tojás-avokádó-zeller-marakuja pakolásos, babapopsi simaságú orcádról, az új séróról és természetesen Kis* lábáról. Legalább! :-)

bonafidesupraman írta...

Liebe Herr RomaKoma! Mein Gesicht ist always Ei-Avokado-Zeller-Marakuja packung-os, baby Arsch simaságú. :)

Bok!