2006/11/14

[személyes] álom

Az éjjel azt álmodtam, hogy Kis*al vagyok, egy üres szobában, fekszünk a padlőszőnyegen. Az épület olyan volt, mintha nagy kockákból építették volna, mindegyik szoba egy kocka. Hirtelen megremegett a szoba, mi van, mi történt? A szomszéd kocka eltűnt, a nap besütött az ablakon... Beugrott egy újság főcímlapja, rajta nagy betűkel "Terrorist attack in Tokyo". Hozzábújtam a hason fekvő Kis*hoz, egy kis rövid blúz, meg egy szűk sötétkék farmer volt rajta, és a tenyeremmel elkezdtem lassan simogatni azt a homorú hajlatát a popsija fölött...

És akkor felébredtem, és eszembe jutott, hogyan tolta el a kezem tegnap este...

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Azért mert nem szólalok meg commentileg még olvaslak...
Azt hiszem nem is ennél többet írjak!

bonafidesupraman írta...

:)

ez egy bágyadt mosoly volt...