2006/11/03

[zene] völkerball

VÖLKERbALL DVD CoverNos, november 17-én, azaz két hét múlva megjelenik az új Rammstein DVD, többféle verzióban:
- Standard Edition: 2 Disc Set (1 DVD, 140 minutes Live Video + 1 CD, 75 minutes Live Audio).
- Special Edition: 3 Disc Set (1 DVD, 140 minutes Live Video + 1 DVD, 90 minutes Documentation, incl.: 'Anaconda in the Net' + 'Reise, Reise: The Making Of The Album' + 1 CD, 75 minutes Live Audio).
- Limited Edition: 190 Pages Tour-Photobook, incl. all 3 Disc contents of the Special Edition + the entire live-audio-recordings of the concerts (140 minutes) on an additional 4th Disc!

Nekem természetesen a Limited Edition kell. :)

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

szia!Hatásodra én is beszereztem a Rammstein említett koncertlemezét és,habár nem lett most sem a kedvencem,azért egész jó:)
örülök,hogy jól vagytok,már régen találkoztunk,beszéltünk,sajnos...

bonafidesupraman írta...

Vegyem ezt egy burkolt meghívásnak? Vagy menjünk valamelyik hétvégén az állatkertbe? :)))

Ha találunk végre egy jó lakást Kis*al, rendezünk egy lakásavató bulit (rizikó-partit?) nektek/veletek! :)

Névtelen írta...

bármikor szívesen látunk Titeket:)
Anikó kérdezi,hogy találtál e zöld órát?:)
az állatkert is jó ötlet,de én maradok az itthoniban,Anikót vihetitek:)

bonafidesupraman írta...

Mi meg szívesen megyünk hozzátok, zselykézni-kutyázni-macskázni. :)

Nem, nem vettem zöld órát, már lemondtam róla. :) Még gondolkodom rajta, hogy az legyen-e a jövő év divatszíne. :DDD