2006/11/08

[zene, mozi] borat, fanfare ciocârlia, rammstein

BoratAz előző posztról jut eszembe, hogy pénteken megnéztük a Borat!: Cultural Learnings of America for Make Benefit Glorious Nation of Kazakhstan c. filmet, és persze jókat röhögtünk rajta Kis*al. Egészen jó. :) Hamar kiszúrtam, hogy a kazahsztáninak mondott jeleneteket Romániában forgatták, és felfedeztük benne ugyanazt a zöld - és nem mellesleg lóvontatású - Daciát, amely a Fanfare Ciocârlia lemezborítóján is feltűnik. És a zenék között van Fanfare Ciocârlia is. Egyébként a Rammstein Rosenrot c. klipjét is Romániában forgatták. Cultural Learnings of Moviemaking for Make Benefit Glorious Nation of Romania. :)
www.mti.hu

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ne hari, de én nem voltam elájulva a filmtől, nem tudom, de nekem inkább ízléstelenek voltak ezek a poénok. Ellenben férjuram teljesen el volt ájulva tőle, és azt mondta, h szerinte a filmtörténelem eddigi legnagyobb jelenete volt a dagadt pasi meztelenül a szállodában kergetőzve a Borat-tal. Én is kiszúrtam, h nem mentek el Kazasztánig forgatni, de nem gondoltam volna, h romániai helyszínt választottak.

bonafidesupraman írta...

Semmi baj, én sem ájultam el a filmtől, csak azt írtam, hogy jókat röhögtünk rajta, és hogy egészen jó. :)

Picit sajnálom ellenben, hogy a romániai helyszínt leírtam, mert az emberek hajlamosak általánosítani, és azt gondolni, hogy egész Románia ilyen; és kevesen gondolják végig azt, hogy ilyen helyszínt Magyarországon is lehetne találni. :)