2006/05/26

[személyes] kolléganőm

Kolléganőm itt agonizál mellettem, mert a pasija a szakdolgozatára egyest kapott. Amióta ez kiderült, folyamatosan telefonálgat, hívogatja az összes ismerősét, próbálja kideríteni a tanár telefonszámát, és minden második szava a basszameg, meg a kurva... És milyen "undorító hülye geci kurva" a tanárnő, mert 60 oldalt ír, és igaz, hogy tényleg szar lett, és tényleg egy hét alatt írta meg, meg hogy tartalmilag rossz, de XY már ötöst adott rá, és erre kettest nem lehet adni? Jó, megértem, hogy a srác két hét múlva megy az USA-ba 4 évre, mert külszolgálatos lett, de azért... Annyira gáz ez a viselkedés. Amikor engem megvágtak államvizsgán, nem hülyekurváztam le a tanáromat, aki megvágott, hanem beismertem, hogy elbuktam jogosan, megérdemelten.

Annyira nem bírom ezt a hozzáállást, amikor egy diák megsértődik azon, ha megvágják, vagy amikor Tigrisanyuka beront az iskolába és kérdőre vonja a tanárt, hogy az ő kislánya miért négyest kapott, amikor ő kikérdezte otthon a lányát, és szerinte ötösre tudta. Nem tudom, hogy ez hülye magyar szokás-e vagy sem (csak megjegyzem, Romániában annak idején fel sem merült, hogy a szülő bemenjen az iskolába, és megkérdőjelezze a tanár által adott osztályzatot), de ez az undorító, és nem az, ha valaki egyest ad egy dolgozatra. Meg az is undorító, hogy előre látom, el fogják intézni, hogy kettes legyen.

Jó, tudom, Románia akkoriban egy másik rendszer volt, és nekünk tényleg kiemelkedő tanáraink voltak, de szerintem azért jóval több az ilyen felháborodás, mint ahány szemét, aljas, diákokat direkt szívató tanár van.

Ja, és hogy a kolléganőm így tud viselkedni, amikor kibukik... Eddigi viselkedése alapján igazából nem meglepő, de ez akkor is nagyon gáz.

4 megjegyzés:

bonafidesupraman írta...

Újabb adalék a tanárok megismeréséhez: "Minden tanár geci" a kolléganőm szerint. Kezdek kifejezetten örülni, hogy a kolléganőm elmegy tőlünk... Sosem tudtam elviselni a kategórikus kijelentéseit.

Most győzködi a pasiját: "egy ilyen okos és sikeres személyt nem csinálhat ki egy ilyen kis senki"; "megvan a mobilja, én komolyan mondom, minden éjjel fel fogom hívni"; "majd én megírom helyetted a dolgozatot"; "menni fog, nem lehet valaki emberileg ennyire szemét"; "ez egy szerencsétlen nő, egy szerencsétlen kis kurva, megszívatta őt az élet, ezért ilyen gonosz, biztos olyan csúnyák a gyerekei, mint ő, képzeld el, a szüleivel él együtt". Tényleg szemét nő lehet, mert "olyan részekbe kötött bele, amiket egy ötös PhD-dolgozatból lopott".

Kezd felfordulni a gyomrom...

Névtelen írta...

Remélem, azért nem lehet mindig mindent elintézni. :)

Névtelen írta...

Ja, egyetértek, túlságosan elterjedt ez a szokás, hogy nagyképű/újgazdag/buta/sznob anyák védik alaptalanul a gyerekük érdekeit. :(

bonafidesupraman írta...

Már pedig el lesz intézve, úgy tűnik... A srácot felhívták az egyetemről, hogy kapott új belső opponenst, akinek a fiát ismeri a srác.

Nem mintha meglepő lenne, hiszen Magyarországon élünk. Nem is annyira ezt ítélem el, hanem a kolléganőm viselkedését. :)