2006/06/02

[személyes] 5-0-nál kiharcoltunk egy bedobást... agyilag kicsit elfáradtunk... gondolkodtunk az óváson, de hát ez is egy játék...

Nahát, ha ma egész nap - vagy legalábbis reggel - a gép előtt ültem volna, akkor azt MTI-t is megelőzve írhattam volna arról, hogy Göncz Kinga lett az új külügyminiszter. Nem mintha versenyezni akarnék az MTI hírszerkesztőivel, csak úgy mondom... ;)))

Voltam ma egy teljesen értelmetlen megbeszélésen, és "agyilag kicsit elfáradtam". De jön a hétvége, hurrá, hurrá, Kis* sem dolgozik sokat, csak vasárnap.

Valamelyik este megnéztük újra a Buena Vista Social Club c. filmet, és hát... annyira jó. :) Meglepődtem, hogy a magyar felirat segítségével az eredeti spanyol szövegnek majdnem felét rekonstruálni tudtam volna, annak ellenére, hogy soha nem tanultam spanyolul. De meg kellene... na meg olaszul és németül is. Csak egy pici energiát kellene belefektetni, és akkor már egészen jól tudnék. Milyen jól mutatna az életrajzomban, hogy a magyar mellett beszélek románul, angolul, portugálul, olaszul, spanyolul, németül. ;)

Megjegyzés: a címet a Klubrádió egyik műsorának beharangozójából ollóztam. :)

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nem is Klubrádió, hanem radiocafé.. :D