2006/06/28

[személyes] sopron, bécs

Elnézést, valóban tartozom még a soproni beszámolóval; na meg az olaszországi fotókkal, de azt később pótolom! :)

Szóval a soproni/bécsi hétvége jó volt, szombaton shopingoltunk Parndorfban, természetesen. Már nem is emlékszem pontosan, hogy miket vettem... Két nadrágot, egy nagyon jó pólót, egy fürdőnadrágot, és egy fantasztikus nyakkendőt... Hihetetlenül szép, nagyon finom, elegáns, és pontosan az a színkombináció, amit már legalább fél éve kerestem. 10 eFt-ért szerintem még olcsó is volt! :) Azóta már meg is nyertem benne egy komoly megbízást a PriceWaterhouseCoopers ellenében. :) Na jó, ezt nem csak a nyakkendőnek tudom be...

És persze most szombaton is vásároltam, ezúttal a Zaraban; leértékelés volt, érted... Ezt nem lehet kihagyni! :) Egy nadrággal, egy pólóval, és három inggel bővült a ruhatáram. Vagy négy ing volt?

Szeretek Kis*-al vásárolni. Hihetetlenül jó ízlése van, és imád válogatni nekem ruhákat. Nézelődünk, kiválaszt egy csomó cuccot, bemegyünk 4-5 darabbal az öltözőfülkébe; ebből általában 3 tuti megvásárolandó. Aztán kimegyünk, választunk újra egy csomó ruhát, vissza a fülkébe és... újabb ruhadarabokról állapítjuk meg, hogy ezeket ennyiért nem lehet itthagyni!. Meg persze élvezem, hogy ilyenkor tapogatja rajtam a ruhákat, és már "mászik rám", hogy "uhh, bébi, olyan jól nézel ki ebben..." ;)

De hogy Bécsre visszatérjek, vasárnap kulturálódtunk. A MUMOKban voltunk, a Why Pictures Now című kiállítást néztük meg. De nem is ez volt a legnagyobb élmény, hanem az, hogy találtam egy fantasztikus könyvsorozatot Architecture Now címmel, amely az utóbbi pár év legjelentősebb építészeit és épületeit mutatja be, fotókkal, rajzokkal, leírásokkal, webcímekkel. Lebilincselő. Nem is bírtam otthagyni, és még jó, hogy a sorozatból csak a 3-as és a 4-es kötet volt meg, mert egy kötet 30 euró volt. :) De megígérem, fogok szemelgetni belőle, és teszek fel linkeket.

A MUMOK a MuseumsQuartierben van, és nagyon jó hely. A belső udvar (a Haupthof) tele van éttermekkel és emberekkel, de olyan értelmesnek, intelligensnek tűnő emberekkel. Kint van egy csomó pad, az emberek azokon fekszenek, olvasnak, élvezik a napsütést... Egy fantasztikus közösségi hely; aki még nem járt ott, ne hagyja ki!

És nehogy elfelejtsem: szombat este Sopronban vacsoráztunk, a Mediterraneoban vagy a Toscanaban - nem tudom pontosan, mert több étterem is van egymás mellett, és szabad az átjárás közöttük. Komolyan mondom, egy élmény volt. Nagyon jó ízléssel kialakított éttermek, nagyon jó konyha (én olaszos ételeket ettem, és hibátlan volt minden), udvarias pincérek (nem a szokásos Liszt téri suttyók), játszóház(!!!) a gyerekeknek, és nagyon korrekt árak. A Créme Brulée (jól elkészítve, nem úgy mint a Karmaban!) 290 Ft, a csodálatos Panna cotta pedig 490... Előétel, főétel, desszert, limonádéhegyek, és kijött 6.000 Ft-ból. Kb. két órát ültünk bent és hódoltunk az élvezeteknek; akkor jöttünk el, amikor Kandech Evelyne fellépése kezdődött.

9 megjegyzés:

bonafidesupraman írta...

Bár megjegyzem, a logóban látható fotó is ott készült. Vagy Velencében, vagy Pisaban. :)

Névtelen írta...

Köszönöm a beszámolót! :) Jó kis hétvégétek volt. Ilyen nagy a parndorfi üzletek választéka, hogy ennyit tudtatok vásárolni?

Ez igen! Egy nyakkendő elég a PWC ellen? :)
(Mi az a különleges színkombináció?)

A Haupthof-beli ücsörgést-napozást irigylem. :) Kevés jó hangulatú hely van...

Névtelen írta...

wow... hamá simbát megtaláltam,... nekedis gratula, jók a blogjaid. :) én nem vásárlós, de szeretem a szép fotókat, a tankcsapdát és a szexet:)... naésa wienerschnitzelt a grinzingben...:)

thomas írta...

bocs, az előbb leanonymousoztam magam...

Névtelen írta...

Üzenöfal nuku?

bonafidesupraman írta...

Zoim, nem voltál még Parndorfban? Pedig tényleg jól lehet ott vásárolni, és ami külön tetszik, hogy vannak olyan márkák is, amelyek Magyarországon nincsenek.

bonafidesupraman írta...

Thomasfree, kösz! :)

bonafidesupraman írta...

Drága RomaKoma, leszedtem az üzenőfalat, mert folyamatosan telespammelték, és untam már, hogy naponta ki kell törölnöm. Ráadásul az oldal is mindig szétesett ezektől... :(

Névtelen írta...

Csak "átmentem" Parndorfon, nem ismerem az ottani üzleteket. :(