2006/06/20

[zene] törölköző teniszütőkkel

Pár napja csak ezt dúdolom... Már amennyiben ezt a dalt lehet dúdolni! :D
Voltam néha bajban,
volt úgy, hogy én akartam,
és volt úgy, hogy más akarta,
hogy én akarjam úgy.
Aztán persze többnyire minden más lett,
és jót csak a változás tett,
én se hittem, de néha tényleg
ez az egyetlen kiút

Törölköző teniszütőkkel,
játékmackó, ami az asztalon pihen
gondoltam, nagyon rossz lesz,
de azt még én sem tudtam, hogy milyen
pont attól elszakadni,
aki megpróbált annyit adni,
remélem egyszer talán még megköszönhetem

Tankcsapda - Törölköző teniszütőkkel

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Látom a vb elviszi azért minden idődet. :)
Jó ez a dal... szomorú...

bonafidesupraman írta...

Nekem nem szomorú, inkább pörgős. A szövege akár szomorú is lehetne, de nem azért írtam be, mintha ez most szólna valakinek. Csak tényleg egyfolytában ez járt a fejemben akkoriban. :)