2006/06/09

[személyes] utazás, munka, utazás

Ez a hónap eddig "ügyfeleket látogatós" volt, minden nap voltam valahol: 1-én Balatonfűzfőn, 2-án Bátonyterenyén, 6-án Hódmezővásárhelyen, 7-én Mátyásföldön, 8-án Balatonfűzfőn; lemondtam egy 8-i Miskolcot, egy 12-i Tolnát, de mennem kell még jövő héten 14-én Hódmezővásárhelyre, 15-én Miskolcra, és 13-án meg 16-án is lesz valószínűleg Mátyásföld meg Fűzfő újra.

És hogy azért hétvégén se jöjjünk ki a gyakorlatból, ma este utazunk Sopronba, szombaton és vasárnap pedig soppingolunk és kulturálódunk Bécsben. Ja, és egy építész kollégámnak megígértem, hogy megnézem, hogy Bécsben a villamosok küszöbe és a peron között hány centis magasságbeli eltérés van, nehogy elfelejtsem! :)

A bécsi programokat illetően még nem döntöttünk, hogy mi legyen, de mindjárt megnézem, mi lenne érdekes.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nem írtál semmit a bécsi kirándulásról...
Merre jártatok? Hogy sikerült?