2004/02/20

[személyes] cicám szülinapja

Ma van a Cicám szülinapja, a 25-ik. Remélem sok-sok szülinapot fogunk még együtt ünnepelni (mondjuk 100-120-al kiegyeznék). :-)

Az este nálunk volt Iringó és Krisz, és nagyon jól éreztük magunkat velük, pedig picit féltem, hogy Cica miatt esetleg feszélyezettebb lesz a hangulat, de szerencsére nem. És Cica is nagyon laza volt (ebben lehetett valami szerepe a bornak is), látszott rajta, hogy jól érzi magát. Finom kínait főztem... ;-) És Iringó és Krisz is jól érezték magukat, azt hiszem. :-)

Ma reggel ahogy jöttem be a munkahelyemre, elmosolyodtam... Tegnap reggel az autóba ülve azt vettem észre, hogy a vezetőoldali ablakon lecsapódott nedvességbe valaki beleírt valamit az ujjával; éppen azon gondolkodtam, hogy le kellene törölni, amikor rájöttem, hogy egy szív van rárajzolva, benne egy ZS betű. Cica rajzolhatta, amikor ment reggel az autójához. Ma pedig az utasoldali ablakon fedeztem fel egy szívet, ebben két ZS betű volt. :-)

Boldog vagyok. :-)