2004/02/28

[személyes] hárman az ágyban

Kellene írnom valamit az éjszakánkról... Nem könnyű! :-)

Ott hagytam abba tegnap este, hogy Cica elment Judyért. Érdekes, hogy előtte egész délután mindig szóba került valahogy Judy, meg hogy mit csinálunk majd éjjel vele, és Cica talán jobban izgult, mint én. Egyrészt nem nagyon akartam ezen agyalni, mert annak lehet, hogy nem lett volna jó vége, másrészt meg azt éreztem, hogy fölösleges ezeken gondolkodnom, úgyis biztos másképp alakul. Így aztán teljesen nyitottan, lazán vágtam bele az estébe, nem görcsöltem.

Megérkeztek a lányok, bort bontottunk (Villányi Kékoportó), Cica meg szorgalmasan öntögette a vodkát és narancsot Judy poharába. Judy is sokkal lazább volt, jól elbeszélgettünk. Idővel áthelyeztük magunkat a heverőre; hogy jól elférjünk, ki is húztuk. Végigdőltünk, szólt Chris Rea a magnóból, Cicát középre vettük, és ő elkezdte simogatni Judy haját, vállát... Lassan beindultak a kezek, mindenki simogatott mindenkit, a lányok elkezdtek csókolózni; annyira szép látvány volt! :-) Aztán vetkőztettük egymást; először Judy maradt bugyiban, majd Cica; végül az utolsó ruhadarabok is lekerültek. A lányok jól elvoltak egymással, én meg igyekeztem segíteni nekik. Nem tudnék most mindent elmesélni, ami történt (lehet, hogy majd bánni fogom, hogy nem rögzítek mindent?), de nagyon jó volt. Izgató volt látni őket, amint csókolóznak, simogatják, nyalják egymás punciját; vagy amikor Cica benyúlt Judy puncijába... :-)

Körülbelül két-három óra múlva fáradtunk el; átmentünk a hálószobába, bebújtunk a paplan alá; Judy nagyon fáradt volt, elaludt, de mi ketten még nem álltunk le, kielégítettük egymást. Aztán rámszakadt az álom, csak reggel 11-kor ébredtem fel. A nappaliban az éjszakai csata nyomai fogadtak; jó érzés volt végignézni a szobán. Felébredtek a lányok is, még beszélgettünk, aztán hazavittem Judyt.

Hazaérve újra egymásnak estünk Cicával egy gyors élvezésre. :-) A hálószobából kilépve Cica megállapította, hogy "Dugás után mindig valahogy jobb a kedvem!". Hmmm, hát igen... Ezzel én is így vagyok... Főleg egy ilyen éjszaka után! :-)